fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hej. Jag vill ha 100% med Barbara snabbt, och jag har läst att man kan få 100 genom bara 2 dajter genom att ge henne 5-10 blommor på varje dejt. Men var hittar man blommorna eller dildosarna??? SNABBA SVAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla alltid där om du behöver hjälp, börjar bli jävligt trött på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hej. Jag vill ha 100% med Barbara snabbt, och jag har läst att man kan få 100 genom bara 2 dajter genom att ge henne 5-10 blommor på varje dejt. Men var hittar man blommorna eller dildosarna??? SNABBA SVAR Det kan man nog inte men visst pröva du. Man hittar blommor överallt t.ex vid bensinmackar och sånt och dildosar hittar du i polisstationernas duschrum!!! och vibratorn vi en container i Bayside. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts