samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vart finns planet AT-400? Och hur aktiverar man dess autopilot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Den finns på flygplatsen i Las Venturas... Längst ner typ. I den jättestora "hangaren". Den som är störst av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vart finns planet AT-400? Och hur aktiverar man dess autopilot? Vad rabarbern sa ... men autopilot? Har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag har ingen aning, men från tråden 'Hur du skaffar fler gängområden!' står detta: Men varför båt i 1½h när man kan ta flyg i ca: ½h! Ta då AT-400, som har Auto-Pilot... då kan man bara vänta och när man dör så har man MASSOR... men jag har inga nya gäng... ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag har ingen aning, men från tråden 'Hur du skaffar fler gängområden!' står detta: ?? Låt den bara glida i luften på tomgång. Den störtar inte eller nånting, till skillnad från de andra planen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts