Random Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag tänkte bränna ut lite filmer på vanliga CD-R, alltså filmer i DivX. Jag undrar vad jag ska använda för format etc. när jag bränner skivorna, så att min DVD-läsare (med stöd för DivX) kan läsa av dom på bästa sätt (tar man fel så tickar uppspelningen). Jag bränner i Nero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du ska bränna en vanlig Data CD. Nu om det var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Om jag inte är helt sönderknarkad så ska det finnas guider och tjafs på piratbyran.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 http://www.piratbyran.org/?view=articles&cat=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Som sagt, om din dvd-spelare stödjer DivX är det bara att bränna ut filmerna (.avi) som Data cd. Redigerad 19 mars, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ska han inte Konventera AVI filen till VIDEO_TS och AUDIO_TS och sen bränna på en DVD skiva i Nero och sen kolla på den på TV:n?, Eller har jag fattat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Ska han inte Konventera AVI filen till VIDEO_TS och AUDIO_TS och sen bränna på en DVD skiva i Nero och sen kolla på den på TV:n?, Eller har jag fattat fel? Eftersom hans dvd-spelare stödjer Divx (AVI), räcker det bara med att bränna ut AVI filen som data cd, dvdn kommer att hitta filen då. Om hans dvd-spelare inte hade haft stöd för AVI, då skulle man ev kunna göra så som du säger här. Redigerad 19 mars, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jo men så gör jag. Det är bara det att uppspelningen "tickar" i ljudet då. Det kanske beror på Scarten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ska han inte Konventera AVI filen till VIDEO_TS och AUDIO_TS och sen bränna på en DVD skiva i Nero och sen kolla på den på TV:n?, Eller har jag fattat fel? Måste man inte köpa sånna program ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Måste man inte köpa sånna program ? Finns ju Trial?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts