Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har märkt att forumet har segat lite på senaste tiden, eller de senaste dagarna i alla fall. Är det samma sak för er? Tar tid att gå in i trådar, svara osv. Någon som kanske till och med kan ge lite het insider-information. *sneglar lite försiktigt mot Hultenius-hållet och noterar att jag inte ser något för att jag inte har mina linser på mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nope, inget jag har märkt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Då var jag inte ensam om det då.. det har hållt på hela kvällen, tycker jag. Trodde att det var mitt modem som var lite överansträngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har hållt på ett tag ikväll för mig, fast det verkar som det blev normalt precis nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har hållt på ett tag ikväll för mig, fast det verkar som det blev normalt precis nu. Ja faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det segar sig för mig också! Skitjobbigt. Ibland bara står det att den inte hittar sidan så jag måste starta om min webbläsare. Med båda webbläsarna alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har hållt på ett tag ikväll för mig, fast det verkar som det blev normalt precis nu. Det går som vanligt ibland, men det segar fortfarande rätt ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det går som vanligt ibland, men det segar fortfarande rätt ofta.. Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har samma dilemma som er. Ganska irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Som FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 I vissa perioder segar det extremt mycket, men ofta funkar det normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det kommer och går. Nu, exempelvis går det snabbt, men ibland segar det som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det kommer och går. Nu, exempelvis går det snabbt, men ibland segar det som fan. Samma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Argh, hat! Something has to be done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det är The one and only-tråden som segar mest nästan. Det går ju knappt att komma in på den. Men jag tror så att anledningen till att den är så seg är nog för att avatarstorleken är så förbaskat stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Mer sidor, segare att öppna. Så har jag uppfattat det iaf. T.ex dumpen kan ta 30sek att öppna medans en topic med 2 sidor öppnas på ett vips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Går segt på alla sidor för mig.. Väldigt segt just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vissa signaturer och sidor är väldigt sega har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Varför denna seghet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts