Big Smoke= The Man Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När man har fullt i Gangster på´pistol så få man ju två stycken (en för vardera hand), men du undrar jag om man kan göra så man bara ha en pistol och ändå gangster i skicklighet?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När man har fullt i Gangster på´pistol så få man ju två stycken (en för vardera hand), men du undrar jag om man kan göra så man bara ha en pistol och ändå gangster i skicklighet?? Eeemm... Är jag dum i hövvet eller är det inte när man har hitman-skill? Nu är jag inte yber 1337-haxxor så jag har ingen aning. synd att grim inte var kvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har för mig att det inte går, såvida du inte moddar. @rabarben: jag tror du har rätt. alltså är du inte dum i huvudet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Jag har för mig att det inte går, såvida du inte moddar. @rabarben: jag tror du har rätt. alltså är du inte dum i huvudet Om grim hade varit kvar här så kanske han hade kunnat få hjälp Wiee! Jag är inte dum i hövvet! *springer ett segervarv* Redigerad 18 mars, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När man har fullt i Gangster på´pistol så få man ju två stycken (en för vardera hand), men du undrar jag om man kan göra så man bara ha en pistol och ändå gangster i skicklighet?? Nej om du har Hitman i Pistol så kan du inte ha en pistol om du inte moddar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Big Smoke= The Man - Bättre topictitel nästa gång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Om grim hade varit kvar här så kanske han hade kunnat få hjälp Wiee! Jag är inte dum i hövvet! *springer ett segervarv* På vilket sätt är grim borta? Redigerad 18 mars, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 På vilket sätt är grim borta? Han ligger nergrävd bland mina tomatodlingar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Han ligger nergrävd bland mina tomatodlingar. Nejmen allvarligt.. är han hybernatad eller nåt sånt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nejmen allvarligt.. är han hybernatad eller nåt sånt? Vet inte har varit inaktiv ett par dagar och för att hålla sig till ämnet kan jag också ta bort dual welding på SA så det så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har är bannad för något påhopp på stellhell tror jag... *gömmer mig för stellhell* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har är bannad för något påhopp på stellhell tror jag... *gömmer mig för stellhell* Jaha det är inte bra för hans karriär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Om grim hade varit kvar här så kanske han hade kunnat få hjälp Wiee! Jag är inte dum i hövvet! *springer ett segervarv* Vart bor du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vart bor du? Eee vah? Varför undrar du bar jag bor? Skauune! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Sööök,det finns redan en sån härara tråd(om jag minss rätt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fan vad allihopa spammar här?? Hursomhelst får man inte två pickor under Gangster-nivån. Det är väl bara när man når till Hitman har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Mest skitinlägg här. Men Big Smoke= The Man har fått sitt svar så jag låser här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts