MR_Lene Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Orka Carola. =( det enda om är bra med henne är att hon harr stora tuttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Missade hela melodifestivalköret... Kommer kanske se på europafinalen. Ska definitivt följa idol dock. Måste rösta bort alla Darin-aktiga nästa år, annars kommer man va tvungen att stå ut med dom där satarna resten av livet... Nä, nästa idolvinnare ska vara antingen en Eminem-klon, eller en totalt funtad, storbystad och trådsmal tjej, som kompensation för alla vidriga satar som fått skivkontrakt de senaste åren (Sebastian, Darin, och den där snubben som vann idol 2004)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Missade hela melodifestivalköret... Kommer kanske se på europafinalen. Ska definitivt följa idol dock. Måste rösta bort alla Darin-aktiga nästa år, annars kommer man va tvungen att stå ut med dom där satarna resten av livet... Nä, nästa idolvinnare ska vara antingen en Eminem-klon, eller en totalt funtad, storbystad och trådsmal tjej, som kompensation för alla vidriga satar som fått skivkontrakt de senaste åren (Sebastian, Darin, och den där snubben som vann idol 2004)... Daniel Lindström menar du? Han gillade inte jag, hejade på Filip Williams jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Kollar inte på melodifestivalen men jag tycker dock inte att Carola skulle vunnit. "Jag vet inte hur jag ska smälta det här, men gud är med mig." - Carola efter melodifestivalen Vote: 3. tittar inte på melodifestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Ändring till VickeX: Säg inte att du inte lyfte på ögonbrynen när du såg After Dark? Såg inte dom Men har ni läst nyheterna. Över 18.000 röster på Andreas gick inte fram. jag är jävligt arg. Han skulle vunnit. Han skulle haft större chans i ESC. Edit: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,795380,00.html Redigerad 19 mars, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Såg inte dom Men har ni läst nyheterna. Över 18.000 röster på Andreas gick inte fram. jag är jävligt arg. Han skulle vunnit. Han skulle haft större chans i ESC. Edit: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,795380,00.html Och aftonbladet är den mest pålitliga källa som finns? Dom skriver rätt så mycket skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Snälla nån! Vem fan tittar på melodifestivalen. Tycker allvarligt synd om såna personer som lyssnar på schlager, sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Och aftonbladet är den mest pålitliga källa som finns? Dom skriver rätt så mycket skit. På alla andra Polls jag sätt förutom här så har Andreas varit överlägsen ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nej, det är fruktansvärt att förredettingen "Kanskråla" vann. Blir så arg. Hyser ett personligt agg mot den personen. BWO skulle absolut ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Det finns nog inget jag bryr mig mindre om än om rätt låt vann melodifestivalen. Vote: Jag ser inte på melodifestivalen Redigerad 20 mars, 2006 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Snälla nån! Vem fan tittar på melodifestivalen. Tycker allvarligt synd om såna personer som lyssnar på schlager, sorgligt. Tycker synd om dig, du verkar lite *host* efterbliven. Och nej, Carola sög och att hon vann är ju dåligt, Andreas och BWO var lätt bättre Redigerad 20 mars, 2006 av sebbe68 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Näst värdelösaste bidraget vann. jag tror de flesta röstade på henne bara för att det var carola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts