Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Vet att Finland ska tävla med Lordi - Hard rock Hallelujah \m/ Edit:Världens snabbaste rabarb XD Edit2:Hittade detta, Mihai Traistariu will represent Romania Swedish Sandra to represent Estonia Annette Artani Setting new standards in pop music (cyprus) Armenia's Andre will participate with a song by Armen Martirosyan Fabrizio Faniello will represent Malta Sidsel Ben Semmane to represent Denmark with "Twist of Love" six4one will represent Switzerland in Athens Ich Troje to represent Poland Anžej Dežan will represent Slovenia with "Plan B" Anna Vissi will represent 2005 Eurovision winner Greece in Athens Redigerad 18 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Vote: Ett stort fett NEJ!!! The Poodles eller Andreas Johnson skulle vunnit. Redigerad 18 mars, 2006 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tittade inte på det, men jag är ganska så säker på att jag verkligen inte tyckt att rätt låt vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vote: NEJ Tittade inte men hörde att Carola vann. Kommentarer från kompisar som såg festivalen: Rille: "Jävla subba e hon" Malin: Jag är så arger så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Sverige kommer misslyckas i Eurovision igen. Men...jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej, Roger Pontare åkte ut redan i andra chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej, Günter och Roger Pontare åkte ut, och jag hatar fitthoran... <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Nej, hon är ju f*n överhypad och därför vann hon, sorgligt. Redigerad 18 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ja, jag tycker rätt låt vann. Varför? Därför att jag anser att den är egentligen den enda schlager låten av alla artisterna och jag tror att Carola kan bli stor om bara hennes röst håller. Angående bögen Andreas Johnsson så blev jag glad då han inte kunde vinna längre. Dels för att låten var dålig och han trodde ju inte på sig själv sa han ju på eftersnacket. "Jag är glad att jag slipper göra en Martin Stenmarck sa han". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ja, jag tycker rätt låt vann. Varför? Därför att jag anser att den är egentligen den enda schlager låten av alla artisterna och jag tror att Carola kan bli stor om bara hennes röst håller. Angående bögen Andreas Johnsson så blev jag glad då han inte kunde vinna längre. Dels för att låten var dålig och han trodde ju inte på sig själv sa han ju på eftersnacket. "Jag är glad att jag slipper göra en Martin Stenmarck sa han". Så var han sämre bara för att han var bög eller? Varöfr var han bög? Bara för han ser lite feminin ut på scen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Wohow! Skit bra att hon vann. Jag vann 100kr! Slog vad med min bror om att hon skulle vinna. Surfade och kollade bara på slutet. Wie, vad ska jag göra med 100kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ja, jag tycker rätt låt vann. Varför? Därför att jag anser att den är egentligen den enda schlager låten av alla artisterna och jag tror att Carola kan bli stor om bara hennes röst håller. Angående bögen Andreas Johnsson så blev jag glad då han inte kunde vinna längre. Dels för att låten var dålig och han trodde ju inte på sig själv sa han ju på eftersnacket. "Jag är glad att jag slipper göra en Martin Stenmarck sa han". Vad spelar det för roll om det är en schlager låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Brukade anse att hon var en first grade-MILF, men hon såg ju bara läskig ut ikväll. Den där blicken hör hemma i Knutby. EDIT: Skrev "Husby" istället för "Knutby"... så fel det kan bli. Är Bob Hund Sveriges motsvarighet till Bob Dylan eller är det bara namnet? Redigerad 18 mars, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vad spelar det för roll om det är en schlager låt? Temat är schlager om du inte glömt det, eller iallafall har det varit det. rabarben: Nej han är inte sämre men jag tycker inte att vi ska skicka folk som ser ut som bögar till andra länder för att tävla. Han kan ju skämma bort hela landet. Må jag vara lite fördomsfull men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hah, melodifestivalen är inte ens spännande, det är alltid fel personer som vinner. Den här tråden säger nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Vad heter han som spelade Pelle Svanslös? Poppade popcorn och smålyssnade lite innan jag begav mig upp till mitt ensamma rum, den var skön. EDIT: När jag tänker efter kanske inte han var med, men någon som var lik honom iaf. Redigerad 18 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 jag tycker inte att vi ska skicka folk som ser ut som bögar till andra länder för att tävla. Han kan ju skämma bort hela landet. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Temat är schlager om du inte glömt det, eller iallafall har det varit det. rabarben: Nej han är inte sämre men jag tycker inte att vi ska skicka folk som ser ut som bögar till andra länder för att tävla. Han kan ju skämma bort hela landet. Må jag vara lite fördomsfull men ändå. Ja men tänk då om pudlarna hade vunnit. eller rednex! det hade fan varit pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Lol, pelle svanslös sög, menade Andreas Johnson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts