rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vote: Nej! Slog i soffan 5 gånger när jag hörde resultatet! Andreas Johnsson vär bäst av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej...absolut inte, Poodles kom ju 4, såg du inte det? Helt ärligt nu, Carola var riktigt usel -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Den va inte bra men jag tror den klarar sig bra i ESC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Köller inte på melodifestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag tror den klarar sig bra i ESC. Men andreas johnsson hade klarat sig bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vem vann då? Jag kan inte riktigt läsa ut det av föregående inlägg.. Efter som Günther floppade i förra programmet, så sket jag i det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej. BWO eller The Poodles borde ha vunnit. Carola kommer inte ha en chans i Eurovsion. Det hade BWO och The Poodles verkligen haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Vi skulle haft mycket större chans med en engelsk låt. Edit:@The_KeeperBoy:Håller med dig! Redigerad 18 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Tittar inte på melodifestivalen.. vem vann? Redigerad 18 mars, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej absolut inte. @Quoad: Dom översätter låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Vi skulle haft mycket större chans med en engelsk låt. Edit:@The_KeeperBoy:Håller med dig! Artisterna gör alltid om låtarna till engelska ifall de skulle vinna. Om du var riktigt uppmärksam så skulle du höra att Carola sjöng den engelska versionen på "Evighet" i slutet. EDIT: Allas vår egen Heeew hann före. Redigerad 18 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Artisterna gör alltid om låtarna till engelska ifall de skulle vinna. Om du var riktigt uppmärksam så skulle du höra att Carola sjöng den engelska versionen på "Evighet" i slutet. EDIT: Allas vår egen Heeew hann före. Haha...inte fan e jag så dum att jag lyssnar på den en gång till. men tack för upplysningen båda två Redigerad 18 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej. BWO eller The Poodles borde ha vunnit. Carola kommer inte ha en chans i Eurovsion. Det hade BWO och The Poodles verkligen haft Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Artisterna gör alltid om låtarna till engelska ifall de skulle vinna. Om du var riktigt uppmärksam så skulle du höra att Carola sjöng den engelska versionen på "Evighet" i slutet. Mjo. Andreas skulle haft störst chans i ESC. Nederländerna mfl. skulle säkert ha röstat på honnom. Men dock så har Carola inte så dålig chans som dom flesta här säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tittar inte på melodifestivalen.. vem vann? Carola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När är Eurovision song contest då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) När är Eurovision song contest då? I maj var det någon som sa men jag vet inte Edit:kollade upp det, 20 maj är det. (18maj=semi, där jag hoppas sverige förlorar) Redigerad 18 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Någon som vet vilka andra länder som har färdiga bidrag? Skulle denna någon isf kunna göra en lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Någon som vet vilka andra länder som har färdiga bidrag? Skulle denna någon isf kunna göra en lista? Jag vet bara att Finland har något rockband... Lordi hette dom tror jag... HAHA känn dig ägd Qouad! Redigerad 18 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts