Thunder Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vill veta hur man trimar armors, jag har läst runt på hemsidan men jag hittar inte något. Så jag undrar om någon kan vara snäll och säga hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag tror att man måste vara member, och om du är det så vet jag inte.^_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja jag är member och jag tror att man ska va en vis level i crafting men vilken level vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad jag vet så kan man inte trimma armors, det är en drop från högre levels eller nått sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag har hört att det tillhör en Quest att trimma armors... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det går inte att trimma armor, och det går inte att trimma nåt annat heller för den delen. Det droppas ibland trimmad black, addy eller rune och det kan vara normaltrimmad(t) eller gilded(g). Det är bara en scam, det att man trimmar armor. Du ger din armor till nån snubbe och sen springer han iväg. Det var den armorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts