Jesper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag undrar ifall någon här vet hur många bar en 4kr pet-flaska klarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag undrar ifall någon här vet hur många bar en 4kr pet-flaska klarar? Test it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 4kr pet-flaska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 4kr pet-flaska? Ontopic: Nu undrar man ju..vad ska du använda den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ontopic: Nu undrar man ju..vad ska du använda den till? Flaskraket kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jaha.. Men det är bara att testa, dom tål väll en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Flaskraket kanske. You are a very wise man. And sometimes, I'm just so damn stupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag undrar ifall någon här vet hur många bar en 4kr pet-flaska klarar? På mythbusters sprängde dem en sådan med lufttryck och de sa hur mycket den tålde. Men en dum idiot som jag kommer fan inte ihåg hur mycket det var . Annars hade jag kunnat briljera lite här ^^, Om någon annan minns avsnittet och kommer ihåg vilket jag menar kanske de kan säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ja det ska vara till en flaskraket jag hade 5 bar i den men jag vill högre så jag tänkte kolla hur mycket man kan pressa den innan den sprängs. självklart såg man mythbuster men de hade en mjukare typ av flaska. Jag får helt enkelt ta en lång slang och se hur mycket den pallar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Sprängs runt vid 150 psi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Alltså bara 10 bar är det 4kr flaskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Alltså bara 10 bar är det 4kr flaskan? Bara och bara, det är ju trots allt dubbla trycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jo men man vill ju inte ligga precis vi gränsen man får ju lite ont i öronen om den exploderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad menar ni med flaskraket? Så den börjar flyga typ eller? Skulle ni då kunna... filma det och lägga upp det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad menar ni med flaskraket? Så den börjar flyga typ eller? Skulle ni då kunna... filma det och lägga upp det här? Antagligen ett tryckluftsvapen skulle jag tro, har ganska bra erfarenhet av såna. Byggde många såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Antagligen ett tryckluftsvapen skulle jag tro, har ganska bra erfarenhet av såna. Byggde många såna. Tufft skjuter man människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad menar ni med flaskraket? Så den börjar flyga typ eller? Skulle ni då kunna... filma det och lägga upp det här? Med flaskraket så menar jag att man ställer den med öppningen neråt, fyller den med lite vatten och pumpar in luft tills den flyger upp i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag har en spärr på min så jag kan pumpa i valfritt tryck och sedan skicka iväg den, jag har även exprimenterat med en dubbel raket men den ville inte riktigt hålla tätt. kanske kan lägga upp en film någon gång men det blir svårt att få med den får den flyger med en jävla fart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Någon som vet vad en 2 liters flaska klarar för tryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Testa pumpa in så e blir 20 bar och filma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts