Bubbli Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Jag har lite problem med msn. Om jag inte skrivit på ett tag så kan ingen skriva till mig. Och min fråga är om någon hur man fixar. EDIT: Jag är inte så bra på att förklara så jag hoppas att det här räcker. Redigerad 18 mars, 2006 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det svaret du förmodligen hade väntat dig. Datorhjälpstråden. Nåt fel på den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Får du så det står typ "det här meddelandet kunde inte skickas" eller nåt sånt? Testa att installera om då, brukar jag göra när jag får så och då funkar det typ alltid.. sen finns det en msn tråd.. och en datorhjälps tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det svaret du förmodligen hade väntat dig. Datorhjälpstråden. Nåt fel på den? ..eller msn-tråden. Men här har du ett bra svar iallafall : installera om! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Sooooory, men man tänker inte på den när man väl ska skriva något. Frågar där. Kan ju dock meddela att jag har provat att: Starta om, installera om, starta om nätverket, starta om modemet... Redigerad 18 mars, 2006 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Som sagt, använd de trådar som redan finns för ändamålet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts