Plaisir Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Den 14 Februari i år förlorade jag en person som stod mig väldigt nära. Ingen vet varför hon gjorde som hon gjorde. Men en sak är säker. Aldrig har jag känt mer saknad efter en människa. Är det någon mer här på forumet som har varit med om något liknande som har några tips på hur man ska ta sig igenom den första tiden?? Skulle verkligen uppskatta det. Har haft svårt att prata om det här tills nu. Redigerad 18 mars, 2006 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har aldrig vart med om det där du säger...men sorg, det har jag fått tillräckligt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Först tog min syster livet av sig, sen ramlade min kusin ner från en balkong och omkom. Jobbiga tider kan jag hålla med dig om. Tror inte jag varit positiv eller speciellt glad sen dess. Detta hände för ungefär 2 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Min kompis pappa hängde sig.. Det är det närmaste jag kommer. packe: RIP :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Min moster dog vid för tidig ålder i en roddbåt mitt ute i havet, långt från land. i Thailand. :'( Sen dog min barndomskompis som var 14, innebränd. Sen dog min favoritsläkting morfar... en hejare på snuskiga historier... RIP alla! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Först tog min syster livet av sig, sen ramlade min kusin ner från en balkong och omkom. Jobbiga tider kan jag hålla med dig om. Tror inte jag varit positiv eller speciellt glad sen dess. Detta hände för ungefär 2 år sedan. Fyfan...Skulle aldrig palla att att min syster dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Fyfan...Skulle aldrig palla att att min syster dog. Jag pallade det som tur var, har ju blivit bättre men det kommer ju aldrig bli som det var. Kusinen var som en bror, så det var lika jobbigt att mista honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Fyfan...Skulle aldrig palla att att min syster dog. Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Håller med till 100%!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag pallade det som tur var, har ju blivit bättre men det kommer ju aldrig bli som det var. Kusinen var som en bror, så det var lika jobbigt att mista honom. Hur gamla var dom när detta inträffade? Sorg... Visst finns det en hel del sorg i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hur gamla var dom när detta inträffade? Sorg... Visst finns det en hel del sorg i mitt liv. Kusinen var 17 och systern är jag lite osäker på, men över 20 i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När jag var yngre hann inte mamma riktigt med arbetet och oss barn samtidigt. Som tur var hade hon en väninna som tog hand om oss när mamma inte klarade av det. Vid senare tid höll hon också i en musikal som min syster var med i. Men det blev inga fler musikaler. Hon fick cancer och dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När jag var yngre hann inte mamma riktigt med arbetet och oss barn samtidigt. Som tur var hade hon en väninna som tog hand om oss när mamma inte klarade av det. Vid senare tid höll hon också i en musikal som min syster var med i. Men det blev inga fler musikaler. Hon fick cancer och dog. Syskon som dör går att palla, men jag tror inte jag skulle klara av att min mamma dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 En bekant tog livet av sig förra året, men han hade levt ett tufft liv. Först för ca 5-6 år sen dödade hans son en flicka utav misstag, om ni mins tjejen i Karlskrona som blev ihjäl stucken i ett tält så var det han som gjorde det. Han ville tydligen bara skrämmas. Efter det började våran bekant dricka, och sedan efter något år fick hans fru cancer.Hon dog i början av förra året efter flera operationer och många års kämpan. Då började han dricka igen, sen nu för någon månad sen skulle hans syster komma och hälsa på honom. Då hittade hon honom liggandes på golvet i vardagsrummet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Syskon som dör går att palla, men jag tror inte jag skulle klara av att min mamma dog. Jag tror att Siana menade att hans mammas väninna dog, men jag kan ha missuppfattat det hela. Tråkiga historier, allihopa. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Syskon som dör går att palla, men jag tror inte jag skulle klara av att min mamma dog. Jo, jag tror det. Och nu tänker jag inte säga emot någon då ingen anhörig har dött (eller jo faktiskt, men ingen jag hade närmare kontakt med, vilket var tur då jag inte blev så jätteledsen). Men, jag tror att man vill leva för den bortgångne personens skull, osv. Och att stödja samtliga medsörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag tror att Siana menade att hans mammas väninna dog, men jag kan ha missuppfattat det hela. Tråkiga historier, allihopa. =/ Efter att ha läst det en gång till tror jag att det är jag som missuppfattade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har änsålänge bara blivit av med min farmor. Hon stog mig väldigt nära, och jag vet hur det känns, även om man inte har samma relation till en farmor som en kompis. Jag hade lika svårt att komma över det.. Stå på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 ...Seriöst grabbar, mina ögon blir vattniga när jag läser det här.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 En väldigt nära vän tog sitt liv för några år sedan. Klart man saknar han än. Man ville ju hjälpa han men jag kom för sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts