samuelszon Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har hört att det ska finnas ett berg som ser ut som en penis i Las Venturas. Har hittat några berg som är långa men vet inte som är den 'officiella' penisen. Sedan har jag oxå hört att det ska finnas en tupp i en by utanför Las Venturas som slickar på detta berg eller något annat 'könsorganliknande berg'. Vad är detta? Kan någon vara snäll och markera ut på en karta vart bergsnoppen är och vart tuppen är. Ännu bättre vore det om jag fick en bild (Inte den från 'Myter och Påskägg-tråden' tack, har redan sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har hört att det ska finnas ett berg som ser ut som en penis i Las Venturas. Har hittat några berg som är långa men vet inte som är den 'officiella' penisen. Sedan har jag oxå hört att det ska finnas en tupp i en by utanför Las Venturas som slickar på detta berg eller något annat 'könsorganliknande berg'. Vad är detta? Kan någon vara snäll och markera ut på en karta vart bergsnoppen är och vart tuppen är. Ännu bättre vore det om jag fick en bild (Inte den från 'Myter och Påskägg-tråden' tack, har redan sett den. "Snoppberget" går att finna nära flygfältet ute i öknen som man senare i storyn får köpa och bruka, närmare bestämt vid ormfarmen (snake farm). Tuppen slickar inte på någonting utan står bara på en plattform och pickar ned i marken. Den kan du hitta i hålan som ligger nordöst om samma flygfält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tack Jasså, det var det berget. Ormfarm, jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tack Jasså, det var det berget. Ormfarm, jaha Jo, jag hoppas att det var till någon hjälp. Ja, ormfarmen, det ska ligga en kniv och något fordon (kommer dock inte ihåg vilket) utanför. Har för mig att det é den man åker till när man har hittat Kent Paul och hans polare ute i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Om man står vid en viss position ser det ut som tuppen pickar på snoppberget. Var någon här som la upp bildbevis på det. Minns inte vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Om man står vid en viss position ser det ut som tuppen pickar på snoppberget. Var någon här som la upp bildbevis på det. Minns inte vem. Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Jo, jag hoppas att det var till någon hjälp. Ja, ormfarmen, det ska ligga en kniv och något fordon (kommer dock inte ihåg vilket) utanför. Har för mig att det é den man åker till när man har hittat Kent Paul och hans polare ute i öknen. Hade glömt att ormfarmen låg där.. Men kom på det när du skrev det.. Men den är ju tråkig, finns inga ormar. Hmm.. Hittade inte tuppen.. Ps. Bf Injection Redigerad 18 mars, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 There you go Vet att den inte är så exakt, men vafan. Och som Cortez sa, om du står i en viss position så ser du att den "pickar" på berget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Tack Kebab! Tuppen slickar inte på någonting utan står bara på en plattform och pickar ned i marken. Den kan du hitta i hålan som ligger nordöst om samma flygfält. Jo, nordöst om samma flygfält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts