iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Min cykel köpte jag för 5k den skulle ingentligen kostade 10k, de finns ingen bild på den på blocket/Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Okej, som jag trodde då. För ett par år sen fick man en bra för 2-3. Ganska många år sen dock. Kanske var otydlig. Ja, som du sa tidigare så har cyklarna blivit dyrare, med fler funktioner. Om man köper en sprillans för 2 tusen vet jag inte om den är så bra i längden. Den kanske är soft att sitta på och så men hjulen, gafflarna med mera stryker nog snabbare än på en för 6-7 tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ingen som ska köpa den nya puma cykeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Nu har jag köpt cykel. Blev en Kona Caldera http://intertrilhas.com.br/lojaonline/images/caldera.jpg Om ni vill veta Redigerad 28 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Nu har jag köpt cykel. Blev en Kona Caldera http://intertrilhas.com.br/lojaonline/images/caldera.jpg Om ni vill veta Vad kostar en sån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Den här skulle inte jag tacka nej till Kanske ska köpa en till sommaren ( ) edit: okej, jag bara skojar lite. cykeln kostar ju 56k Redigerad 28 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag hade en jättesnygg och bra cykel tills den blev stulen i vintras :'( Vill inte ha ngn annan cykel än den. Eller så skulle jag vilja ha en liknande. Kan lägga upp en bild... Kanske är lite dålig bildkvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Här är en bild på min cykel, en äkta crescent. Dessa modifieringar är gjorda: Skönare sadel Nytt lås Lättad bakskärm Trimmad med ett 5vxl-system (jättesnabb när den funkade) Klaga inte på kedjan, cykeln är knappt använd sen i sommras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Här är en bild på min cykel, en äkta crescent. Dessa modifieringar är gjorda: Skönare sadel Nytt lås Lättad bakskärm Trimmad med ett 5vxl-system (jättesnabb när den funkade) Klaga inte på kedjan, cykeln är knappt använd sen i sommras. Äntligen en riktig cykel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Äntligen en riktig cykel! Amen to that, brother! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vad kostar en sån då? Ordenarie pris 10 tusen, men det var rea på den så den gick väl på 7 500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ordenarie pris 10 tusen, men det var rea på den så den gick väl på 7 500. Personligen skulle jag aldrig betala så mycket för en cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Personligen skulle jag aldrig betala så mycket för en cykel. Man får vad man betalar för... Och mer, eftersom det var rea. Jag är helnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Får knäppa kort på min Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ska man säga vilken cykel man har? Jag har en svart Kronan, damcykel.. Skitskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Jag ska köpa en ny cykel till sommaren, blir väl nått från biltema ( ) Typ en Granite Dome 26" eller nått... bild. Edit: Ja.. jag vet att det är från biltema men säg en annan cykel runt 4k som har skivbrom fram och bak och en såndär utroligt tuff bakdämpare. Redigerad 29 mars, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts