fido vercetti Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Va det för skillnad på dom motorcyklarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Angels tillhör motorcykelgänget och har en helt annan lackering, annars är det samma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Angels tillhör motorcykelgänget och har en helt annan lackering, annars är det samma... Ja det har jag sett att Angelen har en USA flagga som lack. Men är farten den samma som Freeway? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Inte kört VC på väldigt länge men har inte Angel ett mycket härligare ljud också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Angel har väl en massa fula packväskor, om jag inte misstar mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Angel har väl en massa fula packväskor, om jag inte misstar mig? Du misstar dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Angel har väl en massa fula packväskor, om jag inte misstar mig? Det är ju snyggt med packväskor ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det är ju snyggt med packväskor ju Håller med till fullo! Den är min favorithoj! Packväskor, USA-lack... Kan inte bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Håller med till fullo! Den är min favorithoj! Packväskor, USA-lack... Kan inte bli bättre Man ska ha havanna outfiten på sig när man åker den. Då ser det riktigt 80-tals aktigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Man ska ha havanna outfiten på sig när man åker den. Då ser det riktigt 80-tals aktigt ut Hehe, jag brukar då vanligtvis bära poliskläder på mig... Samma i GTA: SA Men då... Mitt vanligaste fordon som jag använder är ju radiobil/polisbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hehe, jag brukar då vanligtvis bära poliskläder på mig... Samma i GTA: SA Men då... Mitt vanligaste fordon som jag använder är ju radiobil/polisbil. Älskar vice city så... *torkar tårar* Vilken atmosfär och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Freeway har lite högre maxhastighet tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Freeway har lite högre maxhastighet tror jag. Har den? Jag hade för mig att man inte ramlade av den lika lätt som Freeway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts