Funnylin Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Jag har försökt upploada en sak på FTP:n men det kommer hela tiden upp att det webbplatsen inte hittaden....varje gång.....vad är det som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Nu har jag klurat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Nu har jag klurat ut det Vad va de då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Man kan väl säga att jag gjorde fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jag har några moddar till GTA1 som jag gjort själv, får jag ladda upp dom på FTP:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jag har några moddar till GTA1 som jag gjort själv, får jag ladda upp dom på FTP:n? Visst, bara lägg upp. Men om dom tar för stor plats så kanske jag måste ta bort dom sen. Jag kommer nog lägga upp dom på den nya servern sedan när jag får tilgång till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Visst, bara lägg upp. Men om dom tar för stor plats så kanske jag måste ta bort dom sen. Jag kommer nog lägga upp dom på den nya servern sedan när jag får tilgång till den. Det är fyra stycken filer till GTA1: *Startbil blir helikopter(ca 295 kb) *Startbil blir pansarvagn(ca 250 kb) *Svensk text på de 4 första uppdragen i liberty City(ca 55 kb) *Båtar som man kan köra själv placeras ut på kartorna.(ca 250 kb) Den mest intressanta är väl båt-filen och den med svensk text, de andra är jag inte ensam om att ha gjort, om jag får lägga upp någon av filerna tar jag hellst båt-filen. Jag har även skrivit readme på både svenska och engelska till alla filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts