gta_player Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Som titeln säger. Vad är ditt stoppie rekord och vad är ditt hight rekord. Mitt hight rekord är 66 feet och mitt stoppie rekord är bara ynka 350 feet. ( Båda med NRG 500) Är det någon som har ett tips för att kunna göra längre stoppies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jävlar, hur gick de där till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Yrkeshemlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Och trots det fick du bara 19$? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J I M™ Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Mitt rekord är 277 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jävlar, hur gick de där till? Äsch det var en bugg, såklart. Jag kunde stå hur länge som helst, utan att ens behöva hålla in några knappar . Orkade dock inte med det så länge, ska se om jag kan försöka göra samma sak igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J I M™ Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Äsch det var en bugg, såklart. Jag kunde stå hur länge som helst, utan att ens behöva hålla in några knappar . Orkade dock inte med det så länge, ska se om jag kan försöka göra samma sak igen Så vart det för mig också men det blev långtråkigt. men jag har alldrig lyckats med det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Sounds like a lier is here Redigerad 19 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J I M™ Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Här är en bild på mitt rekord http://i1.tinypic.com/rs7vv5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Äsch det var en bugg, såklart. Jag kunde stå hur länge som helst, utan att ens behöva hålla in några knappar . Orkade dock inte med det så länge, ska se om jag kan försöka göra samma sak igen Ok, trodde du använde PhotoShop Edit: Med att ändra siffrorna alltså Redigerad 20 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ok, trodde du använde PhotoShop Edit: Med att ändra siffrorna alltså Hehe, nej, så skillad är jag inte. Kan knappt ens måla en streckgubbe i photoshop Sounds like a lier is here Vem? jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts