ZcruweN Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Nån som har lust att lira lite sen eller så? Var inte orolig om du tycker att du är för låg lvl, jag är rätt hög lvl och kan hjälpa er att lvla. Är lvl 65 nu och heter som sagt Kikai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Klart vi kan spela ^^ Adda min msn så kan vi lira lite idag eller imorrn... Heter Dente och är lvl 45/5 Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Okej och servern var överfull med MVPS i Payon Dungeon nu också =/ Aja skitsamma, nån som har lust att lira lite eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har börjat köra där nu .. har spelat i 20min är är Base Lvl 23, Job lvl 7 (Swordsman) Börja spela! Det är skitkul.. Dom har öppnat en nerladdnings sida nu oxo som man laddar ner spelet i hastigheten 450kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har börjat köra där nu .. har spelat i 20min är är Base Lvl 23, Job lvl 7 (Swordsman) Börja spela! Det är skitkul.. Dom har öppnat en nerladdnings sida nu oxo som man laddar ner spelet i hastigheten 450kb/s Härligt men sen när du ska väla andra klassen välj då crusader. Crusader har starkare attacker än knight bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Härligt men sen när du ska väla andra klassen välj då crusader. Crusader har starkare attacker än knight bara så du vet När kan man välja ny class då?.. jag är Base level 38 nu och Job level 31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 När kan man välja ny class då?.. jag är Base level 38 nu och Job level 31 När du blir lvl 50 job har jag för mig, minns inte riktigt, är själv lvl 73 nu så Men det är lvl 50 job och base eller så. jadu märker. Annars kan du prata med en job changer dom brukar kunna säga till dig när du är tillräcklig lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Spelar du fortfarande Ragnarök ZcreweN ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Spelar du fortfarande Ragnarök ZcreweN ? Det kan du hoppa upp och skita dig i näven på att jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts