jerrko Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Mums. . Hoppas allt stämmer nu. Hoppas jag med. Man ska också kunna byta magier och slåss samtidigt mitt i en magi som man inte kunde på 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 God of War 2 har nu, officiellt, bekräftats och en artwork har släppts. Bland infon hittar vi att det är samma team, Sony Santa Monica, som utvecklar även detta spel. Det står även:' I God of War II sitter Kratos på krigsgudens tron och för att få ett slut på sitt lidande måste han färdas till världens mest avlägsna utkanter för att besegra obeskrivliga hemskheter. Vi ser fram emot det och slickar oss girigt om munnen. http://www.gamereactor.se/media/godwar2utannonserat_40914.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) God of War 2 har nu, officiellt, bekräftats och en artwork har släppts. Bland infon hittar vi att det är samma team, Sony Santa Monica, som utvecklar även detta spel. Det står även:' I God of War II sitter Kratos på krigsgudens tron och för att få ett slut på sitt lidande måste han färdas till världens mest avlägsna utkanter för att besegra obeskrivliga hemskheter. Vi ser fram emot det och slickar oss girigt om munnen. http://www.gamereactor.se/media/godwar2utannonserat_40914.jpg Ja, såg det på IGN igår Edit: Fyfan, kolla in detta: http://www.youtube.com/watch?v=3Algp2QiKzQ...=god%20of%20war Detta spelet kommer äga! (kolla bara på slutet av filmen ) Redigerad 23 mars, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jävlar vilken nice film du hade där Bilder från Gamereactor: Skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Sköna bilder, längtar efter att få rycka ut cyklopernas ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Tänkte dra upp tråden nu när spelet närmar sig igen. Det har börjat recenserats av massa sidor nu och det är typ 9-10/10 överallt (9.8/10 på IGN). GameReactor gav spelet en 9/10, och kolla in bilderna på spelet. Helt ofattbart att en liten maskin på ~300 mhz kan klara av det spelet. Hur som helst har jag precis köpt ettan och håller på att spela klart det. Tvåan är ett givet köp. http://www.gamereactor.se/media/kratossmiskarrumpa_111704.jpg Redigerad 23 april, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Vet nån om detta spel kommer till Xbox 360? EDIT: Noooooo bara till PS2 :'( Redigerad 24 april, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ett absolut självklart köp! Blir att förboka snarast! 2:a maj är det som gäller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ett absolut självklart köp! Blir att förboka snarast! 2:a maj är det som gäller va? 5:e maj enligt cdon. Jag och min kusin ska lätt missbruka detta spelet, längtar redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 5:e maj enligt cdon. Jag och min kusin ska lätt missbruka detta spelet, längtar redan. Enligt discshop.se (där jag nu förbokat spelet:D) och Gamereactor är det den 2:a, vilket är en onsdag. Den 5:e är på en lördag, och jag tror inte man släpper spelet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 *ZcruweN fortsätter att onanera åt bilder från GoW2* Jag vart helt besatt i första, klarade ut det på alla svårighets grader förutom God Mode då jag bara kom till "bossen" på första banan. Jag har även kollat runt litegrann på internet och så, och jag hittade en intressant video på youtube som jag vart väldigt glad över. KOmmer inte ihåg länken men jag kan säga hur dom sa. R: reporter J: jobbaren R: Will you continue on doing another God of War or have you got tired of the whole game? J: well...... i will never get tired of this so i think we will start to do another God of War real soon! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Det ryktas ju gott om att det nästa GoW kommer till PS3 = Ich bien ein klad hest Var även jag besatt av första spelet, men klarade bara ut det 2-3 gånger. Men jag älskade varje sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 R: Will you continue on doing another God of War or have you got tired of the whole game? J: well...... i will never get tired of this so i think we will start to do another God of War real soon! Japp, på tvåans launch-party berättade någon utvecklare att trean ska komma till PS3 med Rumble, 1080p och något annat. Tror det var Sixaxis-stöd. Och så är det väl en PSP-version på gång med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Japp, ett God of War är på väg till PSP. Hade man haft kvar sin PSP hade det nog varit aktuellt =/ En vecka kvar nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Kaching!!! Sitter nu med spelet i min hand! Har kollat i instruktionsmanualen (även om jag känner igen alla kontroller från tidigare) och ska snart börja spela! Har ni också fått tag på erat exemplar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Kaching!!! Sitter nu med spelet i min hand! Har kollat i instruktionsmanualen (även om jag känner igen alla kontroller från tidigare) och ska snart börja spela! Har ni också fått tag på erat exemplar? Nje, jag klarade ut ettan för första gången i förgår. Ska nog vänta tills tvåan sjunkit i pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Nya bilder på God of War till PSP! Ser ju lika snyggt ut som ettan. Blir att köpa den dag man skaffar PSP. Redigerad 19 maj, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts