Curly Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Såvitt jag hört är det vetenskapligt bevisat att Jesus fanns. Om han däremot hade alla superkrafter, är en annan sak. Nog det han syftade på. Att nån snubbe som hette Jesus existerat för 2000 år sen har jag inget svårt att tro, det är inget ovanligt namn. Men inte någon Jesus som biblen beskriver. Ingen har gått på vatten, ingen har delat på ett hav, ingen har helat en blind man och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nog det han syftade på. Att nån snubbe som hette Jesus existerat för 2000 år sen har jag inget svårt att tro, det är inget ovanligt namn. Men inte någon Jesus som biblen beskriver. Ingen har gått på vatten, ingen har delat på ett hav, ingen har helat en blind man och så vidare. Oh, come on, det finns ett metaforiskt och symboliskt sätt att se på det hela. Men då överskattar man "författarna". Hrm. Klurigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Homosexuell kärlek är hatisk och bögar bör dömas till mentalvård. Det är något väldigt onaturligt med att vilja köra sin kuk i en annan killes röv så fort man ser en annan snubbe. Redigerad 20 mars, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ej heller denna Freud (vem är det, BTW?). Öh, världens kändaste psykiatriker? http://en.wikipedia.org/wiki/Freud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Homosexuell kärlek är hatisk och bögar bör dömas till mentalvård. Det är något väldigt onaturligt med att vilja köra sin kuk i en annan killes röv så fort man ser en annan snubbe. Asså det här blir rapport!! FyfaN!1 Du är en sån fördoms kille!1 Usch, jag måste hejda mig på kvällarna... Jag förvandlas. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Usch, jag måste hejda mig på kvällarna... Jag förvandlas. Blä. *plastikopererar sönder näsan och gör min svarta hud vit och skyller på vitilago* You are not aloooone... Hrrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 *plastikopererar sönder näsan och gör min svarta hud vit och skyller på vitilago* You are not aloooone... Hrrm. *Kollar mig runt - vettskrämd - letandes efter tornnycklar och marängklänning* Hrrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Homosexuell kärlek är hatisk och bögar bör dömas till mentalvård. Det är något väldigt onaturligt med att vilja köra sin kuk i en annan killes röv så fort man ser en annan snubbe. Haha, trodde inte att det var Crice som skrivit det här. Låter verkligen inte som honom. Så det fick mig att skratta. Bah, analsex... de kan suga av varandra också du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Intressant tråd. Min åsikt är att allas kärlek ska räknas lika mycket oavsett kön. Jag är dock tveksam till homoadoptioner, det känns som att tiden inte är inne för det än riktigt. Å andra sidan, hur ska tiden bli inne för det om man inte tar steget. Folk som pratar om hur mycket de hatar bögar och hur mycket det strider mot de kristna reglerna borde tänka till lite. Speciellt dem som 5 sekunder senare laddar ner en smaskig lebbporrfilm. Dubbelmoral minst sagt. Homosexualitet är vanligt även bland andra arter än människan. Det finns också många exempel på två hanar/honor som har adopterat en unge som inte har en mamma t.ex. Till sist i den kristna yran vill jag posta ett litet citat från en låt: My first w0rd's will be I believe Man made God, outta ignorance and fear If God made man, then why the hell would he put us here? I thought he's supposed to be the all loving... The same God who let Hitler put the Jews in the oven Redigerad 20 mars, 2006 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Öh, världens kändaste psykiatriker? http://en.wikipedia.org/wiki/Freud Världens mest kända, möjligtvis. Men hans levnadsperiod (1856-1939) säger lite grann om hur pålitliga hans teorier är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Världens mest kända, möjligtvis. Men hans levnadsperiod (1856-1939) säger lite grann om hur pålitliga hans teorier är. Säger killen som tror på det som står i bibeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Säger killen som tror på det som står i bibeln... Aj. Den tog. Trivia. David Bowies fru kom på David Bowie och Mick Jagger, nakna tillsammans i en säng. Sexuella aktiviteter? Det har hon både nekat och jakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Aj. Den tog. Trivia. David Bowies fru kom på David Bowie och Mick Jagger, nakna tillsammans i en säng. Sexuella aktiviteter? Det har hon både nekat och jakat. Hum hum, det tål att tänkas på. Vad går att göra naken i sängen tillsammans med ytterligare en naken man? Citera Strindberg, måhända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hum hum, det tål att tänkas på. Vad går att göra naken i sängen tillsammans med ytterligare en naken man? Citera Strindberg, måhända. Det gör jag och mina killkompisar. Nä juuustja, jag haaar ju inga!! Ovan: samma tonfall som den fina sketchen: "vad gööör han? Han stoppar baaajs i maaten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det gör jag och mina killkompisar. Nä juuustja, jag haaar ju inga!! Ovan: samma tonfall som den fina sketchen: "vad gööör han? Han stoppar baaajs i maaten" Bwhahahah! "Det som var så nära!". Skönis. Ey, hur fan kom vi in på det? Du leder oss alla på villovägar, okki- pokki- poo. Jag ska nog sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Bwhahahah! "Det som var så nära!". Skönis. Ey, hur fan kom vi in på det? Du leder oss alla på villovägar, okki- pokki- poo. Jag ska nog sova nu. Nej! Inte nu! Det är bara en tidsfråga tills vi börjar diskutera existentialism och marxism, och då är mitt mål uppnått... MO-ha, MO-HAHA, MOOOHAHAHA!!! Grr. B-sidan på Bowie's Low är verkligen, öhm, paralyserande...spooky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Säger killen som tror på det som står i bibeln... Att tro är en sak. Att påstå att det är ett faktum är en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Mr.Magic: Men du hör ju själv att ditt resonemang inte håller. Nej det gör jag inte, vad har du för skäl till att försvara gay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag gissar nog på gener, men man inte fattar på sig dem förrän man är lite äldre. tror inte det är uppfostran, eller, kanske "BLI BÖG UNGJÄVEL, BÖRJA GILLA GUBBRÖV ELLER FÅ STRYK TILLS DU INTE KAN STÅ, LIGGA ELLER SITTA!!!" är väl ett rätt bra argument för att bli bög. men gissar på gener BTW, mina tår luktar mögelost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vad tror du är orsaken till att folk blir heterosexuella? På grund av den biologiska driften att föröka sig. Det handlar om genetiskt nedärvd instinkt. Den instinkten finns inte hos homosexuella (väljer man en partner man inte kan fortplanta sig med, ska man helt enkellt inte fortplanta sig). Ta mig inte fel nu, jag anser knappast att man borde döda, skada eller ens diskriminera homosexuella (vilka vissa fått för sig att jag vill). Dock ställer jag mig negativt till de homosexuellas "rätt" till provrörsbefruktning. Anser att de borde få adoptera barn dock... @Skribb FAKTUM: Det fanns en person som hette Jesus, som föddes i Betlehem, påstod sig vara guds son och judarnas konung och hängdes på kors av Pontus Pilates. FAKTUM: INGEN religion har hittats på av en regering. Snarare har religioner startat regeringar. FAKTUM: VI SNACKAR INTE BISEXUALLITET UTAN HOMOSEXUALITET FAKTUM: DU ÄR EN KONSPIRATORISK SKITUNGE SOM MÅSTE SÄTTA SIG UPP MOT ALLA SOM TYCKER ANNORLUNDA ÄN DU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts