Tweak Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag lever inte framför datorn som du. Haha, det där svaret kommer alltid, försöket att påvisa att den överlägsna "diskussionsmotståndaren" skulle vara en datornörd utan vänner.. Bra försök iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Jag lever inte framför datorn som du. Lifetime Achievement Award Redigerad 10 maj, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Lifetime Achievement Award *Klappar händerna för den stenhårda ägning* Well done mate, very wll done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag lever inte framför datorn som du. Du har ju bevisat motsatsen genom att sitta på gtasajten hela dagarna och spamma ner och försöka vara den där coola killen som du inte kan vara i riktiga livet. Nåja, jag lever inte framför datorn (inte bakom heller). Har andra intressen, och eftersom det är underförstått att du ville se mig som en datanörd utan vänner, så ska jag tillägga att jag har vänner också. kthxdie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Att du inte har gjort något vettigt alls på det här forumet och att inte många skulle sakna dig om du stack? Haha, det där svaret kommer alltid, försöket att påvisa att den överlägsna "diskussionsmotståndaren" skulle vara en datornörd utan vänner.. Bra försök iallafall! Random's "svar" var visserligen av det desperatare slaget, med det är R2D2's ursprungliga påstående också. @skribb: Sjukdomen är alltså medfödd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Random's "svar" var visserligen av det desperatare slaget, med det är R2D2's ursprungliga påstående också. @skribb: Sjukdomen är alltså medfödd. Vem har sagt nåt om nån sjukdom? Sexuall avikelse kan vi säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vem har sagt nåt om nån sjukdom? Sexuall avikelse kan vi säga. = Ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 = Ironi. Jaha. Ironi på internet är svårt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Random's "svar" var visserligen av det desperatare slaget, med det är R2D2's ursprungliga påstående också. Jag ser inte R2D2:s påstående som desperat, snarare sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Haha, snacka om att jag verkligen nåt fram med min image här på forumet. Detta kan ju inte bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag ser inte R2D2:s påstående som desperat, snarare sant? Om det är sant eller inte kan jag inte svara på (även om jag inte tror det). Men det är fortfarande desperat, eftersom: 1. Det innehåller inga argument och har överhuvudtaget inget med tråden att göra. 2. Det innehåller ett försök till psykisk påfrestning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts