Siana Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Yo. Något lustigt hände mig alldeles nyss. Jag loggade ur MSN, för att min syster skulle surfa. Hon bytte profil, och loggade in på sin MSN. Så såg hon MIG inloggad. Hon tyckte det var skumt, och skrev till mig. När hon skrev till mig, fick en annan person på min kontaktlista vad hon skrev till mig, och för den personen såg det ut som jag skrev det. När jag nu loggar in är mitt nick: windwalker gets it hot on Sijjänna ~ [change your mailpassword, someone released it on the net] Och mitt nick innan jag loggade ut var bara "Sijänna~". Wtf? Vem är denne WindWalker, och vad vill han mig? Redigerad 17 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hon skriver till dig, någon annan får det men ser det som att du skriver. Har jag fattat det rätt? Låter väldigt mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Just nu heter du Sijjänna ~ - x_X Är du fortfarande haxxad? Skulle kunna spamma honom möjligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 H'okay.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Just nu heter du Sijjänna ~ - x_X Är du fortfarande haxxad? Skulle kunna spamma honom möjligtvis Nej, nu är det jag igen. @Qouad: Ungefär så. Min syster skriver till mig, en person på min kontaktlista får vad hon skriver, och det ser ut som om jag skriver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 FM5TC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Får jag lov att föreslå ett byte av lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts