Jojje Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag är en nybliven ägare av en chippad XBox med Xecuter2 och stor fet hårddisk. Då undrar jag hur man får upp spelen från sina originalskivor till hårddisken? Jag har använt Qwix etc. men då behöver man en färdig ISO-fil... Jag har lyckats med ett spel, men det var en färdig ISO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag är en nybliven ägare av en chippad XBox med Xecuter2 och stor fet hårddisk. Då undrar jag hur man får upp spelen från sina originalskivor till hårddisken? Jag har använt Qwix etc. men då behöver man en färdig ISO-fil... Jag har lyckats med ett spel, men det var en färdig ISO. På min box så har jag ngt program, vet ej namn nu men som överför original spelen till mappen där du har det på xboxen och så är det gjort. om du har några program på boxen så kan du ju kolla vad du använder dom till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Använd Xbox-programet DVD2XBOX. Kolla om du hittar det under Apps arnas finns det väll och tanka på nätet om du inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Schysst. Farsan letade efter DVD2XBOX men han hittade bara sourcefiler.. Ska leta på Download.com.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Du kan arnas hämta det på IRC-kanalen #Xbins på Efnet. Där inne på kanalen får du mer info hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Är inne på deras FTP, men kan inte hitta den. Var ligger den? Apps i XBox? EDIT: Nevermind, hittade den. Jääy! Det funkar! Tack så mycket. Redigerad 17 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts