andreazz1 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hej alla...finns de nån som vet var det fin radiostyrda bilar,flyg,pansarvagn å sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Gör uppdrag för Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andreazz1 Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Gör uppdrag för Zero. Jag har redan klarat ut spelet, men de finns väl bilar som man kan köra fritt. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Det fanns till VC vet inte om det finns till SA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Kolla om du kan åka vid Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag har redan klarat ut spelet, men de finns väl bilar som man kan köra fritt. eller? Bilar, jaa. Radiobilar, nipp. Man kan använda någon fockin' craspawner eller vafan PC-fuskisarna kallar det. Men jag är inte säker på om det duger till Radiobilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Det är en mod som finns på gtamods.com. Men utan den går det ej (bortsett från zero's) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts