glenninho13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det finns en mod som gör det. Men jag vet dock inte om det finns nåt fusk till det. googleisyourf*****ngfriend.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det finns en mod som gör det. Men jag vet dock inte om det finns nåt fusk till det. googleisyourf*****ngfriend.com Kan ingen fatta att JAG HAR DET TILL PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hur kommer det sig att jag leta där då? Skicka en bifogad länk och jag tror dig Kanske va på PC ja rökte på ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det går inte och röka i PS2, punkt. Och vad fan vet du om det? Uppenbarligen ingenting eftersom du inte har rökt, men det har jag. Så ta reda på fakta innan du säger något. Det finns väl fler sidor än fuska.nu? Har för mig att jag hittade koden där oxå men hittade ingenting där. Men visst fan finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) "Ta reda på fakta innan du säger något". Okej, visst. Men jag har ett råd till dig också; Skicka en länk på fusken du letar upp så folk tar dig på allvar. Edit* Jag har nu sökt igenom runt 15 spelfusk-sidor, men till ingen nytta tyvärr. Som sagt, skicka en länk och jag tror på dig. I så fall ber jag om ursäkt. Redigerad 10 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 "Ta reda på fakta innan du säger något". Okej, visst. Men jag har ett råd till dig också; Skicka en länk på fusken du letar upp så folk tar dig på allvar. Edit* Jag har nu sökt igenom runt 15 spelfusk-sidor, men till ingen nytta tyvärr. Som sagt, skicka en länk och jag tror på dig. Jag ber om ursäkt i så fall. Nu vet inte jag hur längesen Vice City kom ut, och inte när jag använde fusket till det heller men det var minst 1,5 år sen skulle jag tippa. 15 sidor? Det finns nog mer än så. Och de kan säkerligen ha tagit bort fusket eller tipset. Så om jag är 100% säker på att det finns för jag har använt det fusket och du är 100% att det inte finns för att du hittar inte fusket.. Jag får inte ihop det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 de går till pc men ja tror ej att de går till ps2 har själv letat efter de men har inte hittat nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 de går till pc men ja tror ej att de går till ps2 har själv letat efter de men har inte hittat nåt... *Report* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 ...med andra ord; Dra inte upp gamla trådar om du inte har något relevant att tillföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 ...med andra ord; Dra inte upp gamla trådar om du inte har något relevant att tillföra. Markuz__, TA TILL DIG DETTA OCH TÄNK EFTER FÖRE NÄSTA GÅNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts