fido vercetti Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag undrar om man kan röka i vc. Finns det nåt fusk? Har det till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Med google kan man komma långt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Med google kan man komma långt.... Med hjärnaktivitet kommer man långt... Det finns till PC, men till PS2 vet jag inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Skriv CERTAINDEATH om du vill få dåliga lungor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 *Suck* Har det till ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Kolla på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 *Suck* Har det till ps2. Det finns mer än bara ett forum på GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det finns mer än bara ett forum på GTAsajten... Förlåt då. Men jag blir bara så irriterad på att folk inte kan fatta att VC finns till ps2 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Here Finns inte till ps2 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Finns visst till PS2. Är 100% säker. Vet dock inte var jag hittade fusket, men jag letar åt dig. Hittade inget, men googla. Är som sagt 110% säker att det finns (Alltså 10% mer säker än ovan ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Finns visst till PS2. Är 100% säker. Vet dock inte var jag hittade fusket, men jag letar åt dig. Hittade inget, men googla. Är som sagt 110% säker att det finns (Alltså 10% mer säker än ovan ). Ok Men jag får inte tillbaka VC förrän på tisdag. Har lånat till en kompis. Men om man står still en stund röker tommy då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ok Men jag får inte tillbaka VC förrän på tisdag. Har lånat till en kompis. Men om man står still en stund röker tommy då? Hm, nej det tror jag ej. Men jag är som sagt säker på att han kan röka. Kommer ihåg för nåt år sen när jag spela Vice City på min kompis minneskort, min kusin och hans familj var på besök. Mamma sa att jag skulle avsluta spelet eftersom det var så våldsamt. Och då rökte 'jag' (alltså Tommy). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hm, nej det tror jag ej. Men jag är som sagt säker på att han kan röka. Kommer ihåg för nåt år sen när jag spela Vice City på min kompis minneskort, min kusin och hans familj var på besök. Mamma sa att jag skulle avsluta spelet eftersom det var så våldsamt. Och då rökte 'jag' (alltså Tommy). Hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Man kan inte röka i PS2, punkt. Du kan trösta dig med att det inte alls finns lika många VC fusk på Xbox som på PS2. Redigerad 9 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det går inte och röka i PS2, punkt. Du kan trösta dig med att det inte alls finns lika många fusk på Xbox som på PS2 när det gäller Vice city. Ps2 ruleezz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Om du inte har råd med något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Om du inte har råd med något annat Xbox är mer än vad som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Går visst att röka i VC på ps2, har själv gjort de...Hittade fusket på fuska.nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hur kommer det sig att jag leta där då? Skicka en bifogad länk och jag tror dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts