SlewME Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Kein fara, allt är under kontroll. @Servern: Johanna var inne idag runt 22.30, under nicket Pixi^, och hon blev kickad och bannad. Vettefan varför. Kan du kolla upp SlewME? Kollar upp det med HLguard först. Hon kan ha buggat. Annars får jag ta hennes steamid och banna upp manuellt. Inget i HLguard, någon måste ha bannat hennen. Ge mig steamid. Redigerad 2 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kein fara, allt är under kontroll. @Servern: Johanna var inne idag runt 22.30, under nicket Pixi^, och hon blev kickad och bannad. Vettefan varför. Kan du kolla upp SlewME? Haha. Hon var ju så snäll emot dig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ska in och lira lite nu tror jag. Så in med er vill lira nu, nickar ZcruweN^ ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nej, cortez sitter där och äger mig gång på gång! Tog 88 på han nyss med dgl, Men den jäveln lyckades ändå ta mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nej, cortez sitter där och äger mig gång på gång! Tog 88 på han nyss med dgl, Men den jäveln lyckades ändå ta mig! Tror jag ska in å Äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Tror jag ska in å Äga. Vill att kladdis ska vara i mitt lag. Då vinner vi alltid Tyvärr är han inte så aktiv på senare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Gick ganska bra här, Men då blev det strömavbrott för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ska ta och slänga mig in strax, ska bara fixa lite saker sen så kommer jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ska ta och slänga mig in strax, ska bara fixa lite saker sen så kommer jag ^^ Nicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nicka? NU drar jag in, nickar ZcruweN^ eller A.S.A.P KiKaI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 DUBBELPOST Ska in och äga nu bara så ni vet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) OK jag håller på att göra en beffo.se spray men allt jag behöver nu är en bra bild så om nån kan vara snäll och äga photoshop så skulle jag bli glad Redigerad 11 april, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) OK vi håller på att göra en beffo.se spray men allt vi behöver nu är en bra bild så om nån kan vara snäll och äga photoshop så skulle jag bli glad Jag sade på servern att jag kunde göra en? Men du kanske inte såg det. Vad ska jag spara den i för format? Redigerad 11 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Man måste ha en konverter och massa skit så om du bara skickar den till mig på msn eller nånting så fixar jag resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Orka custom spray? Fett onödigt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hehu har inte lirat på ett tag pga virus och formatering =( Lirar imorron =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Kommer inte kunna lira på några dagar pga att jag sitter på världens trögaste internet i skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Kommer inte kunna lira på några dagar pga att jag sitter på världens trögaste internet i skåne. Du behövde inte nämna att det var i skåne, det hade vi räknat ut själva. Skämt å sido. Ok, jag ska komma ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hehu har inte lirat på ett tag pga virus och formatering =( Lirar imorron =) Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kanske kmr in nån gång o blir ägd av er ! Fråga1:Vilka banor brukar ni köra? 2:Har ni restricta* nått vapen? 3:Är det många dryga tyskar på serven eller fransmän? 4:Kör ni d2_long ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts