SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Lirade nyss =) Gick väll halvbra med tanke på att jag inte lirat på en vecka ;O. KopierarN var inne =) Servern börjar bli bra nu. Men det gäller att en admin är inne, annars kommer det fuskare var och varannan minut. Hm, sedan så fick jag en myg0t-attack på servern för några dagar sedan. Det verkar som om att de väljer ut en server de ska gå in och förstöra på men de fick inte vara kvar länge. Först kom en in och sedan en annan som började flasha alla och vara jobbig. Bannade då båda två och då var det två till påväg in som låg speccade men innan de kom in så bannade jag de med. Så det var ingen lyckad kupp. Sedan så vill jag rekommendera alla att inte bli arga om någon myg0t kommer in för att det är det som är hela deras plan. De vill få folk arga. Håll masken och kontakta valfri admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ska du inte fixa flera admins då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ska du inte fixa flera admins då? Det finns 4 stycken redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ska du inte fixa flera admins då? Jo, måste hitta någon lämplig och aktiv först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jo, måste hitta någon lämplig och aktiv först. Du den där ville har jag aldrig sett spelam han vekar inte vara aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Du den där ville har jag aldrig sett spelam han vekar inte vara aktiv. Jag vet. Ska ta itu med det. Ska stänga av han. Nu är vi bara tre aktiva admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Lirade nyss =) Gick väll halvbra med tanke på att jag inte lirat på en vecka ;O. KopierarN var inne =) Jag är faktiskt inne rätt ofta, men under namn som kuko, lulu, fu, keke osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Jag är faktiskt inne rätt ofta, men under namn som kuko, lulu, fu, keke osv Haha okej =) Slewme : HEJ =) Redigerad 30 mars, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag vet. Ska ta itu med det. Ska stänga av han. Nu är vi bara tre aktiva admins. Jag kan bli admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag kan bli admin. Ja det kan du.. Kontaktar dig på msn för att ställa divers frågor. Gör det för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hej, som sagt i CS-tråden, jag behöver clan. Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hej. På måndag så tillkommer två admins till servern. Cortez och Swat, bara på test tillsvidare. Nu söker jag folk som är uppe nattetid och lirar, eller sent på kvällen. Passar du som admin och vet du med dig att du är en sensittare vid datorn. Det du behöver göra är att svara på fem enkla frågor och skicka svaren över PM till mig. ------ 1. Berätta lite i vilka fall man bannar eller kickar andra spelare. Ska man banna en spelare som svär? Ska man kicka eller banna en fuskare? 2. Hur många år är du? 3. Varit admin på tidigare serverar? 4. Har du ett bra beteende emot andra, inte svär och skriver dåliga saker så som, fitta, kuk och andra otrevliga ord? Är du kaxig emot andra? 5. Kommer du att vara aktiv relativt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja kan också ställa upp på en admin plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hej. På måndag så tillkommer två admins till servern. Cortez och Swat, bara på test tillsvidare. Nu söker jag folk som är uppe nattetid och lirar, eller sent på kvällen. Passar du som admin och vet du med dig att du är en sensittare vid datorn. Det du behöver göra är att svara på fem enkla frågor och skicka svaren över PM till mig. ------ 1. Berätta lite i vilka fall man bannar eller kickar andra spelare. Ska man banna en spelare som svär? Ska man kicka eller banna en fuskare? 2. Hur många år är du? 3. Varit admin på tidigare serverar? 4. Har du ett bra beteende emot andra, inte svär och skriver dåliga saker så som, fitta, kuk och andra otrevliga ord? Är du kaxig emot andra? 5. Kommer du att vara aktiv relativt mycket? 1. Om någon trakkarserar en annan, eller fuskar, beter sig dumt/otrevligt. Man ska varna en spelare om han svär.. fortsätter han så blir det kick.. kommer han in igen och svär så blir det ban. En fuskare ska bannas perm. 2. 13 3. Jepp, Min egna funserver som var ganska poppis 4. Jag kan ha ganska bra beteende om jag ska vara seriös, nej jag är inte kaxig mot andra 0_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vetefan riktigt, men om du behöver en helg admin så har du mig här. Jag är väldigt aktiv på helgerna men inte på vardagarna. bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 E de nån inne? Tänkte senare kanske lira ett punkt sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 E de nån inne? Tänkte senare kanske lira ett punkt sex Det är nästan alltid folk inne på dagarna och även nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hej, som sagt i CS-tråden, jag behöver clan. Puss! Vad har hänt med bsum and tha gang!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vad har hänt med bsum and tha gang!?? Clanen nerlagd typ. Jag är också klanlös ;OO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kein fara, allt är under kontroll. @Servern: Johanna var inne idag runt 22.30, under nicket Pixi^, och hon blev kickad och bannad. Vettefan varför. Kan du kolla upp SlewME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts