gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 SlewME ta bort sken så att man inte får svära, den buggar sig hela tiden. Jag blev "Gaggad" och kunde inte skriva direkt när jag kom in, sen när det gick bort så skulle jag skriva tja men då blev jag slappad till 9hp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 SlewME ta bort sken så att man inte får svära, den buggar sig hela tiden. Jag blev "Gaggad" och kunde inte skriva direkt när jag kom in, sen när det gick bort så skulle jag skriva tja men då blev jag slappad till 9hp. Det är fixat. Det var en bugg som jag fixade till. Nu går det att skrica NORMALT men inte svära. Fan, jävlar osv går att säga men inte fitta kuk och sånt där omoget snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det är fixat. Det var en bugg som jag fixade till. Nu går det att skrica NORMALT men inte svära. Fan, jävlar osv går att säga men inte fitta kuk och sånt där omoget snack. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 SlewME ta bort sken så att man inte får svära, den buggar sig hela tiden. Jag blev "Gaggad" och kunde inte skriva direkt när jag kom in, sen när det gick bort så skulle jag skriva tja men då blev jag slappad till 9hp. Haha , slappad till 9 hp :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Haha , slappad till 9 hp :"> Vad är det som är så roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vad är det som är så roligt? Exakt, iweX vad var det roliga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Exakt, iweX vad var det roliga ? Han försökte inte vara rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Bamse fuskar på servern med wh nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Bamse fuskar på servern med wh nu... Nu är han bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag är inne nu kom om ni vill bli ägda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag är inne nu kom om ni vill bli ägda 0-12arN^ ? =) Skulle lira emot dig om jag inte satt på praon. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 0-12arN^ ? =) Skulle lira emot dig om jag inte satt på praon. =/ Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vad händer om man blir banndad ifrån servern? Hur länge är man banndad? Jag råkade göra så att jag blev det igår. Det var inte meningen, fattar inte vad jag tänkte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vad händer om man blir banndad ifrån servern? Hur länge är man banndad? Jag råkade göra så att jag blev det igår. Det var inte meningen, fattar inte vad jag tänkte på. Du dödade trestycken teammates va?, isånafall är det 120minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nix, en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nix, en. Vice var inte du å spelade just nyss? Tyckte jag såg dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det är kul nu, Ligger 2a i statsen med urusla stats. 12-16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Man blir bannad på olika sätt. Om man dödar tre teammates så blir man bannad 120min. Användar man fusk och hlguard känner av det så blir man bannad permanent med undantag för Rapid/Burstfire eller om man utnyttjar en bugg, detta leder till 24hs ban. En admin kan även banna andra och detta är olika beroende på situation. Det var lite om banningsystemet i alla fall. Sedan så har vi ett forum man kan besöka om någon fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Nix, en. Hmm då vet jag inte. Redigerad 30 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Lirade nyss =) Gick väll halvbra med tanke på att jag inte lirat på en vecka ;O. KopierarN var inne =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts