_EmiL_ Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Den är uppe nu! Gå in alla barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Den är uppe nu! Gå in alla barn Det är klart. På ny server osv. Kattälskaren och Mainstream rapporterar att servern fungerar bättre nu. Redigerad 25 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det är klart. På ny server osv. Kattälskaren och Mainstream rapporterar att servern fungerar bättre nu. Jadu. funkar skitbra nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jadu. funkar skitbra nu =) Vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vet! In på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hemsidan har slagit upp sina portar. Designen är ful - precis som alla mina andra - men sidan fungerar tillsvidare. Du kan besöka den på http://cs2.beffo.se Glöm inte att spela på den nya och laggfria servern cs.beffo.se:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) .så har man spelat på beffo. Den var bra. blev cheat anklagad. Bullet var snel hest. Stats innan jag stack Redigerad 26 mars, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Denna servern är bara bra när nån admin är inne, för mycket rasister och fuskare EDIT Jaså du var torsken, du var bra men om det fanns spec så hade jag gått in där och kollat Redigerad 26 mars, 2006 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 .så har man spelat på beffo. Den var bra. blev cheat anklagad. Bullet var snel hest. Stats innan jag stack Najzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Denna servern är bara bra när nån admin är inne, för mycket rasister och fuskare EDIT Jaså du var torsken, du var bra men om det fanns spec så hade jag gått in där och kollat Jag vet. Skaffar med stadiga tag flera admins. Nu är vi uppe i 4st. Behöver fler. Försöker hålla allt smuts borta från servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag vet. Skaffar med stadiga tag flera admins. Nu är vi uppe i 4st. Behöver fler. Försöker hålla allt smuts borta från servern. Trevligt, vilka är admins ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Trevligt, vilka är admins ? Vet iaf en som heter [Zplixer]Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vet iaf en som heter [Zplixer]Stammper Hehe ok, är det du eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hehe ok, är det du eller ? Nejnej, det är inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nejnej, det är inte jag Ok jag bara undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 .så har man spelat på beffo. Den var bra. blev cheat anklagad. Bullet var snel hest. Stats innan jag stack Hehe... |[ZpliXer]| finns över allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hehe... |[ZpliXer]| finns över allt Han är typ alltid inne, skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Han är typ alltid inne, skit bra Vilka andra är admins då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vilka andra är admins då ? Hänvisar till denna sida. http://cs2.beffo.se/contact.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 .så har man spelat på beffo. Den var bra. blev cheat anklagad. Bullet var snel hest. Stats innan jag stack Oh yeh. Team-Hetton. emil och jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts