Jump to content

CsBeffo Gaming

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 543
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Servern laggar ofta =( man typ fastnar, sen så kommer nån annan och dödar en... inte bara för mig det blir så heller.. blir inte så på nån annan server för mig heller... då borde de väll va nåt knas me servern? bah.. försök o fixa det eller nåt, drygt o spela nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Servern laggar ofta =( man typ fastnar, sen så kommer nån annan och dödar en... inte bara för mig det blir så heller.. blir inte så på nån annan server för mig heller... då borde de väll va nåt knas me servern? bah.. försök o fixa det eller nåt, drygt o spela nu ;)

Är medveten om detta problem och problemet ligger i server, windows. cs-server kommer inom kort att bli förflyttad till en annan server som är avsedd att köra servern.

Det är många som klagar över detta och skriver fitta, cp, kuk och så vidare - gör inte det. Ni blir bara bannade då.

http://cs.beffo.se

Bra va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många admins finns det? ;)

2st admins.

Behöver flera, men jag är hård vad det gäller admins. Vill inte få in några kaxiga bonnläppar som skriver fitta och missbrukar sin makt.

Förflyttar server till en temporär annan server. Hoppas på att den är stabilare tillsvidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor