SlewME Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Mm. det var ju as_oilrig nån gång ;D För jätte länge sedan, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har du mappen , de_Vertiago? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Skills Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nu har den följande; AmxMOD ink. funmodule m.m. AFK-kicker. Tk-control. VAC2. Endast de-banor samt 2st cs-banor. Så nu kan man påstå att servern är komplett och super bra. Så det är bara att palla dig in på servern och lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nu har den följande; AmxMOD ink. funmodule m.m. AFK-kicker. Tk-control. VAC2. Endast de-banor samt 2st cs-banor. Så nu kan man påstå att servern är komplett och super bra. Så det är bara att palla dig in på servern och lira. Fick du ATAC att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Fick du ATAC att funka? Japp. Jag är envis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Var nyss inne där, bra server men synd att det var en fuskare inne med speedhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nu har man fått steam att snurra, och brorsans konto är stulet. Så kommer lira lite på beffo senare idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Säg till när så går jag också in. Fast har inte lirat på flera månader.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Japp. Jag är envis. Felet var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Felet var? .. amx_atac.amxx istället för amxx_atac.amxx i plugin.in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 .. amx_atac.amxx istället för amxx_atac.amxx i plugin.in Haha.. okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Servern laggar ofta =( man typ fastnar, sen så kommer nån annan och dödar en... inte bara för mig det blir så heller.. blir inte så på nån annan server för mig heller... då borde de väll va nåt knas me servern? bah.. försök o fixa det eller nåt, drygt o spela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Forumträff därinne vid 21:00?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Servern laggar ofta =( man typ fastnar, sen så kommer nån annan och dödar en... inte bara för mig det blir så heller.. blir inte så på nån annan server för mig heller... då borde de väll va nåt knas me servern? bah.. försök o fixa det eller nåt, drygt o spela nu Är medveten om detta problem och problemet ligger i server, windows. cs-server kommer inom kort att bli förflyttad till en annan server som är avsedd att köra servern. Det är många som klagar över detta och skriver fitta, cp, kuk och så vidare - gör inte det. Ni blir bara bannade då. http://cs.beffo.se Bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hur många admins finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hur många admins finns det? 2st admins. Behöver flera, men jag är hård vad det gäller admins. Vill inte få in några kaxiga bonnläppar som skriver fitta och missbrukar sin makt. Förflyttar server till en temporär annan server. Hoppas på att den är stabilare tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Går in nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Går in nu! Går ej, den är nere för tillfället. Btw, servern byter namn till: cs.beffo.se 1.6 - Stockholm Redigerad 25 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts