gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Kom igen nu alla går in på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Som sagt tidigare finns det en source server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Som sagt tidigare finns det en source server? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Går in nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Går in nu.. In igen, vill ej spela själv. !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag går in nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag går in nu. Ring dina polare också, så att det blir lire fart i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Respekt! http://img214.imageshack.us/img214/3077/heton5oh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Ring dina polare också, så att det blir lire fart i den. Jag drog nu men jag och en polare kommer in sen igen. Btw jag e rank 1 gimme respect NOW! Redigerad 18 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Jag drog nu men jag och en polare kommer in sen igen. Btw jag e rank 1 gimme respect NOW! Jag borde ha mer respekt än dig Du såg väll när vi lirade nyss? 16-1 i stats, då blev det tråkigt Redigerad 18 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag borde ha mer respekt än dig Du såg väll när vi lirade nyss? 16-1 i stats, då blev det tråkigt Du lirar säkert CS minst 8 timmar mer om dagen än vad jag gör. Jag lirar kanske 2 - 4 beroende på hur jag mår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nån som lirar nu, tänkte ta och slänga mig in på servern nu ja ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Du lirar säkert CS minst 8 timmar mer om dagen än vad jag gör. Jag lirar kanske 2 - 4 beroende på hur jag mår Jag lirar också 2-4 per dag, max 5 timmar på helger. Jag lirar för att jag har tråkigt nu på vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 ALLA går in NU, tråkigt att lira på 3. Förresten blev jag admin där idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Dagen ni slutar med as_ och cs_ maps kommer jag älska er. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Jag gillar inte heller cs banor men as_tundra är smaskigt kul. Redigerad 19 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) MEHE Jag skulle banna två pers men tryckte feloch bannade mig Nu fårjag vänta på att den allsmäktige SlewME unbannar mig. Whoopsie dubbelost Redigerad 19 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 MEHE Jag skulle banna två pers men tryckte feloch bannade mig Nu fårjag vänta på att den allsmäktige SlewME unbannar mig. Whoopsie dubbelost Skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Dagen ni slutar med as_ och cs_ maps kommer jag älska er. =) Vi kör inga as-banor. Endast cs. Nu finns det bara 2 cs-banor och lite fler de-banor. Har märkt att när vi kör dust, dust 2, aztec, assault och inferno så är det ofta full server men så fort man byter till t.ex militia så blir den tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vi kör inga as-banor. Endast cs. Nu finns det bara 2 cs-banor och lite fler de-banor. Har märkt att när vi kör dust, dust 2, aztec, assault och inferno så är det ofta full server men så fort man byter till t.ex militia så blir den tom. Mm. det var ju as_oilrig nån gång ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts