Boomer Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Meh.. alla bara cheatar på den servern.. eller så har jag blivit lite rostig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Meh.. alla bara cheatar på den servern.. eller så har jag blivit lite rostig Antar att du har blivit lite rostig. Har hittills inte hittat någon cheater. Men som sagt, det är svårt att hålla allt smuts borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Fel igen, de kanske är nått Redigerad 17 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Lol. Detta råkade jag komma över. ------- *DEAD* 2pac lever!!11 : leget do majbritt.. hur stor det till i aktenskapet med kladdis din make *DEAD* MAJBRiTT^^ : han aer med den dar slampan hela tiden 2pac lever!!11 : johanna? MAJBRiTT^^ : mm 2pac lever!!11 : ah fan :& 2pac lever!!11 : jobbigt 2pac lever!!11 : vill du doda henne? ^^ ------- Låter ju ytterst ... konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Lol. Detta råkade jag komma över. ------- *DEAD* 2pac lever!!11 : leget do majbritt.. hur stor det till i aktenskapet med kladdis din make *DEAD* MAJBRiTT^^ : han aer med den dar slampan hela tiden 2pac lever!!11 : johanna? MAJBRiTT^^ : mm 2pac lever!!11 : ah fan :& 2pac lever!!11 : jobbigt 2pac lever!!11 : vill du doda henne? ^^ ------- Låter ju ytterst ... konstigt. Hahahahah ;D TjuvkollarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Blir det någon cs:s server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Meh.. alla bara cheatar på den servern.. eller så har jag blivit lite rostig Cheatar? ROFL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Lagg^^ Bullet. de va faktiskt en cheater inne nyss^^ Redigerad 17 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Lagg^^ Bullet. de va faktiskt en cheater inne nyss^^ ZOMFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 ZOMFG Aimbot :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Lol, därför det är många spelare på den, för att den är ful? Gör en CSS server själv då, som är FIN! Min roter e konstig kan inte öppna port. @ Rabarben nej tror inte de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jaja, kom in nu, jag har inget och göra. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Min roter e konstig kan inte öppna port. @ Rabarben nej tror inte de. Eller så är det helt enkelt du som inte vet hur man skall göra vilket resulterar i att porten förblir stängd? Svårt att tro att routern är "konstig". Men men, det kan ju vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vad hände med servern ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vad hände med servern ? Stängt av den ett tag. Håller på att laga fel i servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Stängt av den ett tag. Håller på att laga fel i servern. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Ok Servern är uppe igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Meh sluta blocka mig på msn ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Meh sluta blocka mig på msn ;( Jag blockar inte dig, jag loggar ut från msn. Det är en jäkla skillnad. Installerat AMXmodx också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag blockar inte dig, jag loggar ut från msn. Det är en jäkla skillnad. Installerat AMXmodx också. Om du behöver hjälp med något som har med AMX att göra så kan jag hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts