Lajnux Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Får väl en hel drös med cs-nördar på mig nu men jag tycker att det är rätt så fjantigt hur ni stöter bort CSS när ni antagligen knappt har satt er in i det. Ni har säkert inte ens provat spelet mer än ett par minuter. Vad är det för "känsla" ni snackar om som tydligen inte alls existerar i CSS? Och kom inte med något skitsnack som "Åhhh, känslan jag får när jag spelar 1.6 är obeskrivlig! Den är bara så.... Åååhh!". Om ni har någon sunkdator som inte klarar av CSS förstår jag att ni gärna vill spela någonting som flyter bättre. Kom igen nu, berätta för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Får väl en hel drös med cs-nördar på mig nu men jag tycker att det är rätt så fjantigt hur ni stöter bort CSS när ni antagligen knappt har satt er in i det. Ni har säkert inte ens provat spelet mer än ett par minuter. Vad är det för "känsla" ni snackar om som tydligen inte alls existerar i CSS? Och kom inte med något skitsnack som "Åhhh, känslan jag får när jag spelar 1.6 är obeskrivlig! Den är bara så.... Åååhh!". Om ni har någon sunkdator som inte klarar av CSS förstår jag att ni gärna vill spela någonting som flyter bättre. Kom igen nu, berätta för mig. Jag har lirat CSS i längre perioder och 1.6 är mycket bättre i många led. Hitboxarna på CSS är lika stora som statyer, vilket resulterar i att vilken idiot som helst får headshots hur fort och enkelt som helst. Mapsen är helt roevknullade versioner av 1.6 mapparna, många texturer är på tok för ljusa så det bara gör ont i ögonen (gamma fixar det, men då ser du inte i mörkret istället), rekylen på vapnena är RENT UTAV ÅT HELVETE. En para kan du stå och spraya med med mot en vägg och utan svårigheter alls kan du nästan pricka alla på nästan samma ställe. Och så source engine tramset med massa tunnor och skit som flyger och har sig. Det förstör det gamla goda 1.6 känslan. 1.6 är pretty much en mycket bättre version än Source, då source har för mycket trams. Hade det inte varit SÅ mycket och nybörjarvänligt så hade det förmodligen spelats mycket mer. Men nu har ju jag inte spelat promod då jag sålde mitt account för 2 torrent invites. Men i vilket fall. Förklarar det lite granna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vad har detta med beffo att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vad har detta med beffo att göra? Inget, off-topic kallas det @Lajnux: Kom inte med "Ni har säkert en skitdator som inte klarar Source". Ingen har så dålig dator längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag har lirat CSS i längre perioder och 1.6 är mycket bättre i många led. Hitboxarna på CSS är lika stora som statyer, vilket resulterar i att vilken idiot som helst får headshots hur fort och enkelt som helst. Mapsen är helt roevknullade versioner av 1.6 mapparna, många texturer är på tok för ljusa så det bara gör ont i ögonen (gamma fixar det, men då ser du inte i mörkret istället), rekylen på vapnena är RENT UTAV ÅT HELVETE. En para kan du stå och spraya med med mot en vägg och utan svårigheter alls kan du nästan pricka alla på nästan samma ställe. Och så source engine tramset med massa tunnor och skit som flyger och har sig. Det förstör det gamla goda 1.6 känslan. 1.6 är pretty much en mycket bättre version än Source, då source har för mycket trams. Hade det inte varit SÅ mycket och nybörjarvänligt så hade det förmodligen spelats mycket mer. Men nu har ju jag inte spelat promod då jag sålde mitt account för 2 torrent invites. Men i vilket fall. Förklarar det lite granna? Man tackar. Men hur kommer det sig att jag har sett på en drös med 1.6 videos (ett par i min klass lirar ganska mycket) och många sprayar t.om under gubbarna på 1.6 när dom står på longdistance och lyckas göra headshot? Märkligt tycker jag. Inget, off-topic kallas det @Lajnux: Kom inte med "Ni har säkert en skitdator som inte klarar Source". Ingen har så dålig dator längre. Jag sa att jag förstod er om ni hällre sitter och spelar 1.6 som ni kan ha 100fps på än om ni ska behöva sitta lägre i CSS. ----------- Och vad fan var ditt sista inlägg på förra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag sa att jag förstod er om ni hällre sitter och spelar 1.6 som ni kan ha 100fps på än om ni ska behöva sitta lägre i CSS. ----------- Och vad fan var ditt sista inlägg på förra sidan? Tror fortfarande att de flesta här kan spela CSS utan att behöva lagga fram. -- Vadå vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Source borde inte heta cs imo, då det inte är alls likt cs förutom sjävla konceptet. Rekylen är inte det minsta likt, spelarmodellerna och rörelserna är inte alls lika. Granaterna är åt helvete och lika så hitboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Man tackar. Men hur kommer det sig att jag har sett på en drös med 1.6 videos (ett par i min klass lirar ganska mycket) och många sprayar t.om under gubbarna på 1.6 när dom står på longdistance och lyckas göra headshot? Märkligt tycker jag. Kontrollerad sprayning. Krävs massvis med skicklighet för att kunna göra det väl. CSS behöver man inte det, då sprayar man rakt och alla skott träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tror fortfarande att de flesta här kan spela CSS utan att behöva lagga fram. Not me. css sux imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Man tackar. Men hur kommer det sig att jag har sett på en drös med 1.6 videos (ett par i min klass lirar ganska mycket) och många sprayar t.om under gubbarna på 1.6 när dom står på longdistance och lyckas göra headshot? Märkligt tycker jag. Man sprayar nerifrån och upp, hitboxarna är näst intill perfekta på de flesta hosting-servrarna nuförtiden, huvudet sitter på huvudet osv. Kollar du på Source filmer siktar de flesta proffsen nere vid golvet då hitboxarna sitter mycket längre ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Kan inte connecta. Är den nere? Hade lust att bli ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Kan inte connecta. Är den nere? Hade lust att bli ägd Konstigt, den var uppe så sent som klockan 4 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Jag kommer inte in? Hur ska jag göra? Connect och sedan vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Jag kommer inte in? Hur ska jag göra? Connect och sedan vadå? Kolla på första sidan? Connect cs.beffo.se:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Server Not Responding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Server Not Responding? Servern svarar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Servern svarar inte Men, ni andra kommer in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Installerade 1.6 idag och skulle komma in och lira, men "Server not responding" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Vill se lite folk på beffo nu.. Jag går in nu, och väntar ca en halvtimme om någon kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Vill se lite folk på beffo nu.. Jag går in nu, och väntar ca en halvtimme om någon kommer.. Jag försökte komma in men det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts