kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Btw, vilka är Kraxx och G_w!n? Edit: Nicka H.H.Y.D du med. Kraxx nickar Krax här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Inte den blekaste aning faktiskt. Kommer in randoms på servern. är jag random? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Ska in idag och visa er hur det ska se ut! Hemma kl 9:30 (lämmnar prover nu påmorgonen) hoppas ni kommer in då! Redigerad 17 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Ska in idag och visa er hur det ska se ut! Hemma kl 9:30 (lämmnar prover nu påmorgonen) hoppas ni kommer in då! De flesta går nog i skola då. Som jag t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 De flesta går nog i skola då. Som jag t.ex. Och ni skolkar inte för min skull? Dagens ungdomar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Och ni skolkar inte för min skull? Dagens ungdomar... Förlåt. Sätter skolan framför CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 In med er nu! Så får vi se vem som plockar mig först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Förlåt. Sätter skolan framför CS. Varför inte kompensera och spela CS i skolan? Det gör vi Alltid lika mysigt när det sitter 5-6 från klassen och vrålar o stojjar --- edit: H.H.Y.D ftw? =D Redigerad 17 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Varför inte kompensera och spela CS i skolan? Det gör vi Alltid lika mysigt när det sitter 5-6 från klassen och vrålar o stojjar --- edit: H.H.Y.D ftw? =D HHYD äger <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Brukar man använda klantags på publicservrar? Tycker det känns som ett halvtaskigt försök i att skryta om att man har en klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Brukar man använda klantags på publicservrar? Tycker det känns som ett halvtaskigt försök i att skryta om att man har en klan. Jag hörde att någon sade att det ser bättre ut om man är med i en klan än att man inte är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Brukar man använda klantags på publicservrar? Tycker det känns som ett halvtaskigt försök i att skryta om att man har en klan. Om man är med i en klan, varför inte visa det? Typ som om man är med i ett fotbollslag och man använder deras tröjor/jackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Varför inte kompensera och spela CS i skolan? Det gör vi Alltid lika mysigt när det sitter 5-6 från klassen och vrålar o stojjar --- edit: H.H.Y.D ftw? =D Vi gjorde det. Dock inte då Vice. skrev inlägget, men lite senare. Btw: H.H.Y.D is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 jag har alltid klannamnet framför mitt namn. orka ändra namnet. SlaYer ftw!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Jag hörde att någon sade att det ser bättre ut om man är med i en klan än att man inte är det Aha okej. Om man är med i en klan, varför inte visa det? Typ som om man är med i ett fotbollslag och man använder deras tröjor/jackor. Inte utanför fotbollsplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Brukar man använda klantags på publicservrar? Tycker det känns som ett halvtaskigt försök i att skryta om att man har en klan. Orka ändra namnet bara för att man råkar va inne på en public? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Rätt okej server för att vara public, chokade 4-5 helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Rätt okej server för att vara public, chokade 4-5 helt okej. Vad nickade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Vad nickade du? random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 random Ahh. Borde finnas en server där bara forumiter fick spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts