kicken Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det där säger mig ingenting. Då säger jag dig ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det där säger mig ingenting. FPSen avgör hur bra servern flyter, ska ligga på 1000 vanligtvis, därför laggar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Sådär ja. Nu ligger servern på 1000 FPS. Adminansökningar mottages fortfarande. Skriv kort information om dig, tidigare erfareheter, när ban/kick skall tillämpas och om svordomar, kränkningar osv är tillåtet. Maila till sebbe@beffo.se EDIT: Ledsna, fick göra en rollback på den senare uppdateringen. Beror på att fpsen började hoppa från 1000-10, vilket den inte gjorde innan. Tillvidare kör vi på 512 fps men som inte hoppar. Kommer dock att ändra lite o konfig som gör att det bör bli stabilare. EDIT2: Trots en rollback så är pingen instabil och hoppar som fan. Jobbar på problemet men vet i nuläget inte vad det beror på. EDIT3: Tyvärr så uppstod konstiga problem när jag tidigare försökte få servern att köra på 1000 FPS. Ett mistag att ens försöka, då servern faktiskt låg stabild på 512 innan. Nu är den näst intill obrukbar som cs-server tyvärr. Tänker inte installera om hela operativet på servern. Säger till när cs-servern kommer upp igen, på annan server. Redigerad 8 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 När kommer servern upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Gjort några framsteg än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 (redigerad) Gjort några framsteg än?Nope. Inga alls. Vet inte vad som är fel. Cs-servrar är jävligt knepiga ibland. Redigerad 13 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Nope. Inga alls. Vet inte vad som är fel. Cs-servrar är jävligt knepiga ibland. Antar att du kör rätt rates på servern? sys_ticrate 10000 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Antar att du kör rätt rates på servern? sys_ticrate 10000 osv. Ja. Allt är rätt konfiguerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Ja. Allt är rätt konfiguerat. Vad kan vara felet då? Enligt dig, vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vad kan vara felet då? Enligt dig, vad tror du?FPSen hoppar från 512 till 21 och upp igen. Så håller den på så. Ingen aning om vad som är fel faktiskt, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 SlewME, du läser det säkert, men om du vill ha ev. snabbare lösning så är ett tips att fråga på GK! De brukar alltid hjälpa till. Och de kan allt om servrar. www.gubbklubben.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 SlewME, du läser det säkert, men om du vill ha ev. snabbare lösning så är ett tips att fråga på GK! De brukar alltid hjälpa till. Och de kan allt om servrar. www.gubbklubben.se Tack vice. Kan höra där sedan. Har kollat på BrutalCS men fick ingen vidare hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Nytt försökt. Rapportera eventuella missöden till mig. Servern uppe på test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Yay! Riktigt facking roligt att spela på beffo. Trodde jag hade print screen från dagens omgång, men av någon anledning så hade jag inte det. Sebbe och jag ägde. Ungefår stog det: Sebbe 23 - 4 Kicken 20 - 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Yay! Riktigt facking roligt att spela på beffo. Trodde jag hade print screen från dagens omgång, men av någon anledning så hade jag inte det. Sebbe och jag ägde. Ungefår stog det: Sebbe 23 - 4 Kicken 20 - 2 (:!!! Kul var det! Behöver träna mera märker jag. H.H.Y.D ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Kul var det! Behöver träna mera märker jag. H.H.Y.D ftw. Håll siktet högre upp (:!!! H.H.Y.D ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Håll siktet högre upp (:!!! H.H.Y.D ;D Kanske må göra det. Sen är jag mera "springa rakt ut och massakera allt som rör sig". Bör nog vara lite mer passiv, ta det lugnt och kolla hur läget ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Schmeeek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Schmeeek! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img497/cs.jpg Btw, vilka är Kraxx och G_w!n? Edit: Nicka H.H.Y.D du med. Redigerad 16 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Btw, vilka är Kraxx och G_w!n?Inte den blekaste aning faktiskt. Kommer in randoms på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts