MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Svårt att köpa en kopia av CSS då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Svårt att köpa en kopia av CSS då. Skickar över mitt clrn- och kontonummer till dig så sätter du in dem pengarna. Så, har satt upp en testserver på en annan server. Pingresultaten har hittills visat sig positiva. En person med fiber 10/10 fick ping 3-6. Servern kör på 1000 FPS med ticrate 10000. Rank osv är avstängt på testservern eftersom att det är just en... testserver. Testservern är inte uppe 24/7. ww2.beffo.se:27015 Testresultat hittills: Servern ser ut att stabilt ligga på 1000 fps. Min ping hoppar inte mer än vanligt (har ADSL). Skulle önska att någon person med fiber går in på servern, så jag kan få reda på hur pass stabilt fpsen ligger. Redigerad 2 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 När kommer servern upp igen? När du fixat brandväggsproblemen eller kommer du börja köra på den andra servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 När kommer servern upp igen? När du fixat brandväggsproblemen eller kommer du börja köra på den andra servern? Jobbar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 När kommer servern upp igen? När du fixat brandväggsproblemen eller kommer du börja köra på den andra servern? Den är då uppe för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Jobbar på det. Okey, tackar Den är då uppe för mig.. Precis när du sa det kom den upp för mig också. Edit: Den dör och sen går den igång igen med jämna mellanrum, men oftast är den död. Jag antar att det är det du håller på att fixa Slew. Redigerad 3 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Okey, tackar Precis när du sa det kom den upp för mig också. Edit: Den dör och sen går den igång igen med jämna mellanrum, men oftast är den död. Jag antar att det är det du håller på att fixa Slew. Mm, något är knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Så, nu är srevetrn ominstallerad snart cs-servern kommer snart upp igen Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Så, nu är srevetrn ominstallerad snart cs-servern kommer snart upp igen Enjoy. Jaaah, äntligen Då har jag något att se framemot imorgon senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Skickar över mitt clrn- och kontonummer till dig så sätter du in dem pengarna. Jadå, hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jadå, hur mycket? Det som css kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det som css kostar SlewME kanske tar moms. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det som css kostar Kostar det precis 511 kronor överallt eller? Han kanske inte köper där jag köper. Ja 511 kronor var ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Hihi, varit inne och spelat en stund nu. Rätt bra server, förutom den pingsvajen som kom nån gång. Säg till om ni behöver någon admin eller så, kanske lirar på servern en timma om dagen. Ligger tvåa på ranken också. *jättestolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Hihi, varit inne och spelat en stund nu. Rätt bra server, förutom den pingsvajen som kom nån gång. Säg till om ni behöver någon admin eller så, kanske lirar på servern en timma om dagen. Ligger tvåa på ranken också. *jättestolt* Tänk på att servern än så länge ligger på 512 fps När den är tom kommer jag göra så att den behärskar 1000 fps samt även byter banor. Map cyc. de_dust2 de_dust de_inferno de_nuke de_inferno de_aztec Redigerad 8 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Tänk på att servern än så länge ligger på 512 fps När den är tom kommer jag göra så att den behärskar 1000 fps samt även byter banor. Map cyc. de_dust2 de_dust de_inferno de_nuke de_inferno de_aztec Okej, najs. Gillar dock inte aztec på public, fast det kanske bara är jag. edit Äh vafan, gillar aldrig aztec. ^^ Redigerad 8 oktober, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Bra SlewME --- Hade riktigt roligt idag förutom den perioden på ca. 5 minuter då jag laggade fast varannan sekund. Var nära att lämna men det la av och jag nådde HUNDRA !! Haha, addepladde blev säkert sur på mig, tjatade hela tiden hur mycket kills jag hade kvar till 100 Men det kändes trögt, men attan vad lycklig jag blev när jag tog 100-nde killen Ett screenshot vid 60 kills som innehåller en flashbang och en felstavning: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Någon idé varför jag pingar arslet av mig på beffo.se? Pingar inte på någon annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Tänk på att servern än så länge ligger på 512 fps När den är tom kommer jag göra så att den behärskar 1000 fps samt även byter banor. Map cyc. de_dust2 de_dust de_inferno de_nuke de_inferno de_aztec Någon idé varför jag pingar arslet av mig på beffo.se? Pingar inte på någon annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det där säger mig ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts