Vice. Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) 1.6 och CZ är ju same shit. Bara olika modeller och texturer samt bot support i CZ. Så det skulle bara vara onödigt eftersom man kan få in allt som finns i CZ till 1.6 om man vill. Va?! Det är ju enorm skillnad på cs och csz! Grafiken äger ju upp cs flera ggr om! Redigerad 15 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Om det skulle bli någonting av en CSS server så kan jag nog hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Va?! Det är ju enorm skillnad på cs och csz! Grafiken äger ju upp cs flera ggr om! Det är inte grafiken man går på. Det är känslan Dessutom, varför inte bara skinna om 1.6 så det ser helt ut som CSZ, går på 1 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Det är inte grafiken man går på. Det är känslan Dessutom, varför inte bara skinna om 1.6 så det ser helt ut som CSZ, går på 1 min Ja, för att CZ är en mod på 1.6. Så totalt onödigt ut av Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Ja, för att CZ är en mod på 1.6. Så totalt onödigt ut av Valve. Mod på mod Jag håller med om a tt det var jävligt onödigt av Valve. 1.6 dög väl fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Counter Strike Source eller Condition Zero är inte aktuella, ledsen guys. Jag som huvudansvarig vill kunna komma åt mina servrar och det skulle jag inte göra om jag körde en med Counter Stike Source. Planen ser ut följande; En CS-server för nördar där man spelar normalt public. En CS-server för chillare som bara lallar - en sk. funserver. (Tips på vad för funserver önskas) En CS-server för veteraner, lösenordlåst server (Kommer man åt om man spelat mycket på någon public) Kommer även att erbjuda PCW-servrar för er som vill spela PCW. Counter Stike Source är alltså inte aktuellt, tråkigt att jag inte kan erbjuda CS-server till er också, men det finns många andra att spela på - så håll humöret uppe. Den tidigare banlistan ligger kvar på SAMTLIGA servrar, så ni som är bannade sedan tidigare kommer att vara bannade fortfarande. Ni som var admins kommer att vara kvar i den mån där aktivitet sker, är ni inaktiva kommer ni att tas ur bruk ca. 2 mån efter serveruppstart - det kan ta tid för vissa att veta när servrarna gått upp igen. Det rör sig alltså om 100MBits servrar kopplade mot ett av Sveriges största stamnät för fiber, detta gör att såväl norrland som skåne kommer att få låg ping, även om en stockholmare kanske ligger under 10 för det mesta. Redigerad 16 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Jag hjälper dig som sagt om så önskas. Bara säg till. Fråga: Går det inte att ha en csz server hemma precis som att du har en cs server hemma? Varför kan du inte ha cs och csz? Redigerad 16 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Ja, för att CZ är en mod på 1.6. Så totalt onödigt ut av Valve. Det var inte VALVe som gjorde det iofs, det var Turtle Rock Studios. Pwned. Sen innehåller det en singleplayer-campaign också. Redigerad 16 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Det var inte VALVe som gjorde det iofs, det var Turtle Rock Studios. Pwned. Sen innehåller det en singleplayer-campaign också. Som deletades och ersattes med nåt dumt med bottar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 En testserver upprättad. Adress: beffo.se Counter-strike 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 En testserver upprättad. Adress: beffo.se Counter-strike 1.6 In med er, BUMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jepp. Söker dessutom nya Admins till servern. Skicka ansökan till min mail - sebbe@beffo.se Skriv kort om dig, hur länge du spelat, om du har tidigare erfarenheter av att vara admin och varför du passar som admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Spelade lite och ägde ut alla fasten man inte spelat på nått år. [/skryt] Ganska dålig ping dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Spelade lite och ägde ut alla fasten man inte spelat på nått år. [/skryt] Ganska dålig ping dock. Jepp. Ska ringa dit servern står och fråga vad som händer. Hastigheten och pingen är inte alls vad som utlovats. Dessutom ska servern ha förbildelse med Netnod, vilket ska garantera låg ping över hela Sverige. Nu blir det toffla och blåslampa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Konfiguerar servern för bättre ping, gå gärna in Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Spelade lite och ägde ut alla fasten man inte spelat på nått år. [/skryt] Ganska dålig ping dock. klagar du på 25 ping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 klagar du på 25 ping? Det gick ganska uppochner den dagen. Men idag funkade det bra fram tills det banga ur totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Det gick ganska uppochner den dagen. Men idag funkade det bra fram tills det banga ur totalt. I second that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Nu har jag fixat allt, spikarna och pingen. Här är ett screenshot. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/510_ping.jpg Skit i mina stats. Folk med fiber ligger på 5-12 och folk med adsl ligger som vanligt på 10-25 ungefär. Redigerad 29 september, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Nu har jag fixat allt, spikarna och pingen. Här är ett screenshot. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/510_ping.jpg Skit i mina stats. Folk med fiber ligger på 5-12 och folk med adsl ligger som vanligt på 10-25 ungefär. beror det inte på var man bor med? jag skulle gissa att jag ligger över 30 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts