SlewME Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Nu händer det grejer. Väntar på svar från serverhallen där nya servern kommer att vara placerad. Så snart jag fått svar så kommer det kanske ta 1-2 veckor, därefter kommer det att komma upp 3 nya servrar á la 100Mbit/s. Nu är det nästan 100% klart, men vill inte lova för mycket. Kommer att vara placerad i Stockholm vilket gör att även skåningar och norrlänningar kommer att ha bra förbindelse emot servern. Behöver nya admins i och med att det även kommer 2 nya servrar. Du ska ha fyllt 16 eller vara i sena 15års-åldern. 1. Du ska vara bra på CS. 2. Du ska veta skillnad mellan ban och kick. 3. Ha ett välvårdat språk och lång stubin, inte börja skriva kuk och fitta för allt. 4. Se när någon använder fusk eller buggar. 5. Inget jeffla maktmissbruk (se: KalleR) Redigerad 22 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ojojoj. Äntligen händer det grejor. Nu kanske Vice dumpar CZ och börjar lira 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Snällt att du tänker på oss Skåningar. Ska bli kul har längtat efter det gammla gänget. Kan kanske hjälpa dig men hmm, frågan är hur bra jag är på att bedömma buggar...!? GF: Inte dumpa, men miska kraftigt. Jag älskade SlewME´s server. Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 5. Inget jeffla maktmissbruk (se: KalleR) Hahaha. Jag kan vara Admin. Räkna bara inte med att jag kommer spela jättemycket, jag kanske kommer in någon gång då och då. Men bättre än aldrig. ... Det där med CS- Skills vet jag väl inte, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nu händer det grejer. Väntar på svar från serverhallen där nya servern kommer att vara placerad. Så snart jag fått svar så kommer det kanske ta 1-2 veckor, därefter kommer det att komma upp 3 nya servrar á la 100Mbit/s. Nu är det nästan 100% klart, men vill inte lova för mycket. Kommer att vara placerad i Stockholm vilket gör att även skåningar och norrlänningar kommer att ha bra förbindelse emot servern. Behöver nya admins i och med att det även kommer 2 nya servrar. Du ska ha fyllt 16 eller vara i sena 15års-åldern. 1. Du ska vara bra på CS. 2. Du ska veta skillnad mellan ban och kick. 3. Ha ett välvårdat språk och lång stubin, inte börja skriva kuk och fitta för allt. 4. Se när någon använder fusk eller buggar. 5. Inget jeffla maktmissbruk (se: KalleR) Damn synd att mitt cs acc blev hackat igen, men funderar på att köpa nytt. Jag skulle kunna vara admin igen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hahaha. ... Det där med CS- Skills vet jag väl inte, däremot. Du menar duktig på själva spelet?! Tror jag inte man behöver vara för att vara admin. Det viktiga är nog att man kan bedöma bra, inte ge onödiga bann osv. Du hade nog passat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hahaha. Jag kan vara Admin. Räkna bara inte med att jag kommer spela jättemycket, jag kanske kommer in någon gång då och då. Men bättre än aldrig. ... Det där med CS- Skills vet jag väl inte, däremot. Menar inte att du ska vara heaton när du lirar. Vill bara att man ska veta vart olika ställen på olika banor är ex. yard på nuke, longen/cw på dust2, vatten/brorum på aztec osv. Givetvis inte på alla banor och sedan lite CS-skills givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Skulle kunna vart admin. Är dock lite för liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Qrush Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Kul att se att det kommer upp 3 nya server. Det är bara 1.6 va? Har endast source just nu men kanske får nått ryck och köper 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Menar inte att du ska vara heaton när du lirar. Vill bara att man ska veta vart olika ställen på olika banor är ex. yard på nuke, longen/cw på dust2, vatten/brorum på aztec osv. Givetvis inte på alla banor och sedan lite CS-skills givetvis. Fast det där är inte jättelätt att hålla efter, alla använder ju inte samma namn på ställena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Kul att se att det kommer upp 3 nya server. Det är bara 1.6 va? Har endast source just nu men kanske får nått ryck och köper 1.6. 1.6, korrekt. Tråkiga men glada nyheter. Har blivit erbjuden plats där den nyvarande servern står också, detta får mig att tänka om. Kanske avvaktar jag någon månad. Har förmåner där vilket innebär att det blir nästintill gratis för mig. Det som är bra här är att jag äger servern, jag kan därför välja att flytta den om saker och ting strular, det kan jag inte göra om jag hyr servern som jag planerat tidigare. Kommer med besked imorgon eller till helgen. Puss & kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nu händer det grejer. Väntar på svar från serverhallen där nya servern kommer att vara placerad. Så snart jag fått svar så kommer det kanske ta 1-2 veckor, därefter kommer det att komma upp 3 nya servrar á la 100Mbit/s. Nu är det nästan 100% klart, men vill inte lova för mycket. Kommer att vara placerad i Stockholm vilket gör att även skåningar och norrlänningar kommer att ha bra förbindelse emot servern. Behöver nya admins i och med att det även kommer 2 nya servrar. Du ska ha fyllt 16 eller vara i sena 15års-åldern. 1. Du ska vara bra på CS. 2. Du ska veta skillnad mellan ban och kick. 3. Ha ett välvårdat språk och lång stubin, inte börja skriva kuk och fitta för allt. 4. Se när någon använder fusk eller buggar. 5. Inget jeffla maktmissbruk (se: KalleR) *räcker upp handen* Jag kan om jag får vara admin Jag är hyffsat bra på Cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nu är jag kanske lite sent ute men jag ställer gärna upp om det skulle gå för sig att bli admin. Tror nog jag kan pricka alla krav du la upp. Är född 1990 (alltså 16) också. Lägg bara till på MSN eller PMa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) River upp denna med dunder och brak! SlewME hur går det med servern? Om det är på G (nu vet jag inte så mycket om servrar och liknande) kan man inte fixa lite olika spel. Om inte det tar mycket mer plats alltså. Min ide är att du kör alla tre spelen cs csz och css. Jag kan hjälpa dig att hålla koll på servrarna. Helst csz i så fall då det är det jag spelar mest nu för tiden. Du kan väl berätta lite här hur dina planer ser ut... Redigerad 15 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) River upp denna med dunder och brak! SlewME hur går det med servern? Om det är på G (nu vet jag inte så mycket om servrar och liknande) kan man inte fixa lite olika spel. Om inte det tar mycket mer plats alltså. Min ide är att du kör alla tre spelen cs csz och css. Jag kan hjälpa dig att hålla koll på servrarna. Helst csz i så fall då det är det jag spelar mest nu för tiden. Du kan väl berätta lite här hur dina planer ser ut... 1.6 och CZ är ju same shit. Bara olika modeller och texturer samt bot support i CZ. Så det skulle bara vara onödigt eftersom man kan få in allt som finns i CZ till 1.6 om man vill. Redigerad 15 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Vill också att du ska lägga upp dom nya serverna. Och jag skulle även kunna tänka mig vara admin på en av serverna. Fyller 16 snart och är medel på cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Nåja, varför kan du inte lägga upp en CS:S för oss som tycker om det? vore snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Eller varför inte en Quake server för oss nostalgi stofiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Eller varför inte en Virtual Jenna server för oss porrintresserade ..... eller njae Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Nåja, nu handlade det ju om CS och inte några andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts