Mikolan Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vem fuskade? Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag Dra en ban på dig alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Dra en ban på dig alltså? Du ser väll på printen? ^_- Snälla, det var väll bara nån noob som fick ett hs sen OMGWTFCHEAT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du ser väll på printen? ^_- Snälla, det var väll bara nån noob som fick ett hs sen OMGWTFCHEAT. Antagligen. -- Nu kan man vara med att förbättra servern. Läs mer om det här, http://www.beffo.se/csbeffo/forum/viewtopic.php?p=246#246 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Kan inte någon komma och spela med mig? Känner mig så ensam där i "staden." :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Kan någon komma in och spela? Känner mig ensam efter att ha sprungit omkring där själv i 49 minuter... Dubbelpost. Sorry! Bara jag som spelar eller?! Redigerad 13 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag skulle spela med dig Vice Om jag hade haft en duglig dator att spela cs på utan att det laggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Har precis fått tilbaka mitt steam account, så jag sitter här och installerar cs nu. Men är det någon som vet om servern fortfarande ligger uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Har precis fått tilbaka mitt steam account, så jag sitter här och installerar cs nu. Men är det någon som vet om servern fortfarande ligger uppe? Den verkar vara nere. Står serer not responding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Skit också, just när man börjat spela CS igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Är denna servern fortfarande aktiv bland GTAsajtare eller?. Annars undrar jag vilket CS som behövs. 1,6 eller Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Är denna servern fortfarande aktiv bland GTAsajtare eller?. Annars undrar jag vilket CS som behövs. 1,6 eller Source? Servern är nerlagd och inte aktiv hos nån Redigerad 6 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Servern är nerlagd och inte aktiv hos nån Men.. varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Undrar exakt samma sak, vart sugen på cs igår och vart förbannad för att csbeffo inte funkar Offt: vem fan är tjejen i din sign woozie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Ska mr SlewME kanska lägga ett svar i den här tråden!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Ska mr SlewME kanska lägga ett svar i den här tråden!? Skulle behövas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hej. Servern är nedstängd tillsvidare, den har nya planer framför sig. Just nu har jag serverbrist och kan inte driva den. Men den kommer antagligen upp igen till nästa år och då även på ny internetförbindelse med 100Mbit och 2 nya servrar. En VIP och en Funserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hej. Servern är nedstängd tillsvidare, den har nya planer framför sig. Just nu har jag serverbrist och kan inte driva den. Men den kommer antagligen upp igen till nästa år och då även på ny internetförbindelse med 100Mbit och 2 nya servrar. En VIP och en Funserver. Wohh, låter fint Keep up da good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ett punkt sex eller source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ett punkt sex eller source? ASSA vafaaaaan'!!!1111 söök ammaaagaaaaadd!! -- Jag har ingen aning om varför jag skrev så. Ett punkt Sex btw ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts