Jump to content

CsBeffo Gaming

SlewME
 Share

Recommended Posts

Sant. Riktigt rolig server med trevligt folk och bra stämmning. :lol:

Frågar i den här tråden (för det är egentligen den här servern det gäller, spelar inte på någon annan) eftersom jag inte fick svar i den andra tråden:

XXX:\xxx\Steam\SteamApps\xxx@xxx.xx\counter-strike\cstrike

Öppna config.cfg, gå längst ner och starta på en ny rad och skriv cl_righthand "1".

Alternativt leta upp cl_righthand som redan finns i din config genom att söka i filen genom ctrl + f och ändra värdet ifrån 0 till 1. Spara och stäng. Högerklicka på filen och tryck i skrivskydd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 543
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Servern har bytt namn till CsBeffo Gaming #1 p.g.a. de flesta i adminteamet plus huvudadmin höll med om att det gamla namnet var helt värdelöst. :rolleyes: Dessutom vill vi stärka att vi välkomnar folk till servern även om du inte är stockholmare. Även om dessa pwnar alla göteborgare och malmöiter.

Serverip förblir detsamma, cs.beffo.se med port 27015.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom vill vi stärka att vi välkomnar folk till servern även om du inte är stockholmare. Även om dessa pwnar alla göteborgare och malmöiter.

Serverip förblir detsamma, cs.beffo.se med port 27015.

Ursäkta mig nu men detta är första gången jag spammar så ha överseende med mig nu: BBUUAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :rolleyes::):) Någon måste ha dålig syn ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, korrekt.

@Vice.

HAHAHAHAHA, du skulle sett mina stats emot dig och den andra i ditt lag. Vafan hade jag? 32/11? :rolleyes:

Det var lille fille. :):) Han e så liten, han skulle hela tiden skriva till mig. Kunde inte koncentrera mig. (Ska klå dig nu!!! logga in) Har du inte sett att han hela tiden skriver vice

Bara det inget annat. Svarar jag inte skriver han VICE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så skriver jag ja

så svarar han: inget :D:)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME, varför, varför tar du inte bort den där sjuukt tråkiga banan "The office"? När den banan kommer upp (blir visserligen nästan aldrig vald) loggar alla ut för att den är så tråkig.

Sen, varför har du tagit bort den banan (vad heter den) där man som T börjar i en gång där det finns bergsväggar på båda sidorna och lite längre fram en grön militär bil. Sen kommer "huset" man kan gå in i.

CT börjar också i en sådan där bergsgång, men det finns ingen bil lite längre fram, man kommer bara till "huset". Man kan planta bomben i den byggnaden och i undervången där det hänger en stor raket i taket. Finns en dörr på vardera sida om bombplatsen där nere som öppnas automatiskt.

Kan du inte lägga till en eller två nya banor med? Man spelar i princip samma hela tiden! (vika iof är roliga banor men man tröttnar efter ett tag)

Skulle vara kul med lite nya banor för att fräsha upp servern. Och jag säger det igen, "Cowboy staden" var poppulär. Släng in den som standard.

Annars är jag nöjd. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME, varför, varför tar du inte bort den där sjuukt tråkiga banan "The office"? När den banan kommer upp (blir visserligen nästan aldrig vald) loggar alla ut för att den är så tråkig.

Sen, varför har du tagit bort den banan (vad heter den) där man som T börjar i en gång där det finns bergsväggar på båda sidorna och lite längre fram en grön militär bil. Sen kommer "huset" man kan gå in i.

CT börjar också i en sådan där bergsgång, men det finns ingen bil lite längre fram, man kommer bara till "huset". Man kan planta bomben i den byggnaden och i undervången där det hänger en stor raket i taket. Finns en dörr på vardera sida om bombplatsen där nere som öppnas automatiskt.

Kan du inte lägga till en eller två nya banor med? Man spelar i princip samma hela tiden! (vika iof är roliga banor men man tröttnar efter ett tag)

Skulle vara kul med lite nya banor för att fräsha upp servern. Och jag säger det igen, "Cowboy staden" var poppulär. Släng in den som standard.

Annars är jag nöjd. >_<

Du har rätt, cs_office ska bort. Nuke som du pratar om kommer jag inte att lägga till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slew och resten av adminsen, nu har ni fått som ni ville :ermm: slutar nog spela på denna server, kommer väll in nån gång när jag har lust... puss

Tack :D

Du behöver inte motivera, det ryktades ändå om att du skulle få permban i och med att du redan var bannad ett fåtal gånger och dessutom vid ett tillfälle betedde dig dåligt åt mot andra spelare.

Slutet gott, allting gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor