Cortez Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Sant. Riktigt rolig server med trevligt folk och bra stämmning. Frågar i den här tråden (för det är egentligen den här servern det gäller, spelar inte på någon annan) eftersom jag inte fick svar i den andra tråden: XXX:\xxx\Steam\SteamApps\xxx@xxx.xx\counter-strike\cstrike Öppna config.cfg, gå längst ner och starta på en ny rad och skriv cl_righthand "1". Alternativt leta upp cl_righthand som redan finns i din config genom att söka i filen genom ctrl + f och ändra värdet ifrån 0 till 1. Spara och stäng. Högerklicka på filen och tryck i skrivskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 För er som är intresserade så kan jag informera om att cs-servern är uppe igen. Samma IP som innan. http://cs2.beffo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Servern har bytt namn till CsBeffo Gaming #1 p.g.a. de flesta i adminteamet plus huvudadmin höll med om att det gamla namnet var helt värdelöst. Dessutom vill vi stärka att vi välkomnar folk till servern även om du inte är stockholmare. Även om dessa pwnar alla göteborgare och malmöiter. Serverip förblir detsamma, cs.beffo.se med port 27015. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Dessutom vill vi stärka att vi välkomnar folk till servern även om du inte är stockholmare. Även om dessa pwnar alla göteborgare och malmöiter. Serverip förblir detsamma, cs.beffo.se med port 27015. Ursäkta mig nu men detta är första gången jag spammar så ha överseende med mig nu: BBUUAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Någon måste ha dålig syn ja http://img48.imageshack.us/img48/457/cs3dp.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Att jag la ut hans ip, steamid osv är för att han bryter emot mina regler och medvetet dessutom. Sluta tjafsa om allt. Fuskar han så bryter han väl emot STEAM och alla VAC secure servers? det skulle jag tro iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Fuskar han så bryter han väl emot STEAM och alla VAC secure servers? det skulle jag tro iaf. Japp, korrekt. @Vice. HAHAHAHAHA, du skulle sett mina stats emot dig och den andra i ditt lag. Vafan hade jag? 32/11? Redigerad 19 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Japp, korrekt. @Vice. HAHAHAHAHA, du skulle sett mina stats emot dig och den andra i ditt lag. Vafan hade jag? 32/11? Det var lille fille. Han e så liten, han skulle hela tiden skriva till mig. Kunde inte koncentrera mig. (Ska klå dig nu!!! logga in) Har du inte sett att han hela tiden skriver vice Bara det inget annat. Svarar jag inte skriver han VICE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så skriver jag ja så svarar han: inget Redigerad 19 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 SlewME, varför, varför tar du inte bort den där sjuukt tråkiga banan "The office"? När den banan kommer upp (blir visserligen nästan aldrig vald) loggar alla ut för att den är så tråkig. Sen, varför har du tagit bort den banan (vad heter den) där man som T börjar i en gång där det finns bergsväggar på båda sidorna och lite längre fram en grön militär bil. Sen kommer "huset" man kan gå in i. CT börjar också i en sådan där bergsgång, men det finns ingen bil lite längre fram, man kommer bara till "huset". Man kan planta bomben i den byggnaden och i undervången där det hänger en stor raket i taket. Finns en dörr på vardera sida om bombplatsen där nere som öppnas automatiskt. Kan du inte lägga till en eller två nya banor med? Man spelar i princip samma hela tiden! (vika iof är roliga banor men man tröttnar efter ett tag) Skulle vara kul med lite nya banor för att fräsha upp servern. Och jag säger det igen, "Cowboy staden" var poppulär. Släng in den som standard. Annars är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 SlewME, varför, varför tar du inte bort den där sjuukt tråkiga banan "The office"? När den banan kommer upp (blir visserligen nästan aldrig vald) loggar alla ut för att den är så tråkig. Sen, varför har du tagit bort den banan (vad heter den) där man som T börjar i en gång där det finns bergsväggar på båda sidorna och lite längre fram en grön militär bil. Sen kommer "huset" man kan gå in i. CT börjar också i en sådan där bergsgång, men det finns ingen bil lite längre fram, man kommer bara till "huset". Man kan planta bomben i den byggnaden och i undervången där det hänger en stor raket i taket. Finns en dörr på vardera sida om bombplatsen där nere som öppnas automatiskt. Kan du inte lägga till en eller två nya banor med? Man spelar i princip samma hela tiden! (vika iof är roliga banor men man tröttnar efter ett tag) Skulle vara kul med lite nya banor för att fräsha upp servern. Och jag säger det igen, "Cowboy staden" var poppulär. Släng in den som standard. Annars är jag nöjd. Du har rätt, cs_office ska bort. Nuke som du pratar om kommer jag inte att lägga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Du har rätt, cs_office ska bort. Nuke som du pratar om kommer jag inte att lägga till. (Slew. hård men rättvis ) Men du kommer att lägga till? Och den andra banan som du har tagit bort? Redigerad 21 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (Slew. hård men rättvis ) Men du kommer att lägga till? Och den andra banan som du har tagit bort? Vilken andra har jag tagit bort? de_clan1_mill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Har beställt CS Anthology av syrran, och hon är påväg med sin man och är här över midsommar. Så jag får CS idag Kommer nog köra "jungfru"turen i Beffo servern. (Har spelat förr men det var.. många år sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Klockan är nu 01:24 och ingen inne på servern tråkigt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Klockan är nu 01:24 och ingen inne på servern tråkigt =/ Syrran är försenad och kommer först idag vid 19:35 typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Slew och resten av adminsen, nu har ni fått som ni ville slutar nog spela på denna server, kommer väll in nån gång när jag har lust... puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Slew och resten av adminsen, nu har ni fått som ni ville slutar nog spela på denna server, kommer väll in nån gång när jag har lust... puss Tack Du behöver inte motivera, det ryktades ändå om att du skulle få permban i och med att du redan var bannad ett fåtal gånger och dessutom vid ett tillfälle betedde dig dåligt åt mot andra spelare. Slutet gott, allting gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 :'( Vem fuskade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Servern nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts