SlewME Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) För han trodde han hade hittat något 1337 VAC 2 Safe fusk. Japp, det finns folk till allt. Jävla noobs. Sjuk nackskott på hela bunten. Här har ni killens steamid om det är utav intresse; STEAM_0:0:5501760 Redigerad 9 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Varför är servern borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Hahahahahahaha. Boomer eller Your Mother som du kallade dig!! Försöker du haxxa ner min server? Boomers ip! 62.116.252.118 GävleNet Sexit med fusk. Record på det där samt steamid och ip, blir vac och steambans direkt HLguard bannade dessutom dig, kommer att sätta en permban. Varför inte fuska på din egen server? BUSTED! Varför beteer du dig som en liten unge så fort någon inte lyder dig? Moget att börja grina och typ ge ut hans ip på nätet? Reeally.. Cooling där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Hehe slew statuerar bara ett exempel för vad som händer med fuskare. Låt honom sköta sin server på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Hehe slew statuerar bara ett exempel för vad som händer med fuskare. Låt honom sköta sin server på sitt sätt. Yeah, ungefär som om aftonbladet skulle lägga ut din adress för att du skrev aftonbladet.se och inte skrev www.aftonbladet.se... FÖR DU FUSKA MED WWW'na. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Yeah, ungefär som om aftonbladet skulle lägga ut din adress för att du skrev aftonbladet.se och inte skrev www.aftonbladet.se... FÖR DU FUSKA MED WWW'na. Det står klart och tydligt när man joinar servern att det är mot reglerna att fuska, och han bröt reglerna. Därför bestraffas han. Så var det med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 LOL det är exakt samma sak också. försök att komma på ett exempel som faktiskt fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Yeah, ungefär som om aftonbladet skulle lägga ut din adress för att du skrev aftonbladet.se och inte skrev www.aftonbladet.se... FÖR DU FUSKA MED WWW'na. Eh. Fuskar med WWW'na? Det var den dummaste jämförelse jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ja, dom att säga att man fuskar då man skriver om vägar och säger strandv. istället för strandvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) PlusFourtyFour, Jag har inga ord för vad jag tycker om dig, skulle jag skriva det så skulle jag bli bannad. Håll dig till dina prydaforum där du kan göra annat än att bara klaga. Tamigfan att du klagar i varje post du skriver i på GTAsajten. Dra för fan. Att jag la ut hans ip, steamid osv är för att han bryter emot mina regler och medvetet dessutom. Sluta tjafsa om allt. Edit. @Btw, tycker att du är cool också Titta på dig, en kille med sunt förnuft och som alltid skriver innan han tänker Redigerad 14 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Är servern nere Slew?? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Är servern nere Slew?? Varför? Problem med den, har haft otur med den. Kommer upp imorgon eller dagen därpå om allt går som planerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Problem med den, har haft otur med den. Kommer upp imorgon eller dagen därpå om allt går som planerat. Snälla för guds skull få upp den igen. Detta är en utav dom bättre servrarna jag har spelat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Snälla gud få upp den igen. Det är en utav dom bättre. Sant. Riktigt rolig server med trevligt folk och bra stämmning. Frågar i den här tråden (för det är egentligen den här servern det gäller, spelar inte på någon annan) eftersom jag inte fick svar i den andra tråden: Ibland byter jag hand när jag spelar. Vad beror det på? Är det för att jag blir trött i högerarmen, för att jag känner för det i största allmänhet eller för att jag råkar trycka på en knapp? Redigerad 15 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Haha, några hade mobbat min tjejkompis som spelade på er server för ett tag sen så hon vägrar spela där. Borde ha admin online oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Haha, några hade mobbat min tjej som är admin. Det är synd, så skall det inte gå till. Jag har själv aldrig spelat längre än 20 minuter utan att det har dykt upp en mod. så det brukar vara mods. online ganska ofta. Säg till henne att komma dit och spela igen och framföra till modsen., SlewMe, Stammper, Cortez, FlickN mfl. om det är någon som beter sig illa Så tar de hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Sant. Riktigt rolig server med trevligt folk och bra stämmning. Frågar i den här tråden (för det är egentligen den här servern det gäller, spelar inte på någon annan) eftersom jag inte fick svar i den andra tråden: Jag är inte säker på varför du byter hand, men du ändrar det på options/advanced och sen right hand (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag är inte säker på varför du byter hand, men du ändrar det på options/advanced och sen right hand (tror jag) Jag brukar ha samma problem jag med, men det är oftast när man använder ALT+tab och sen in i spelet igen, men det spelar inte så stor roll för mig, vill nästan hellre spela med vänster hand på vapnet än höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Det står klart och tydligt när man joinar servern att det är mot reglerna att fuska, och han bröt reglerna. Därför bestraffas han. Så var det med det. Precis, jag gjorde fel och fick mitt straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Ta det lugnt folket. Ska försöka kicka igång servern imorgon. Mer information på: http://cs2.beffo.se För er som påpekat personangrepp. Kommer att informera mina administratörer om detta och att det inte ska tolereras. Vi har ju en admin som själv är tjej och jag antar att hon skulle ha givit personerna som hackade på din brud en varning, Zack. Det skulle även jag gjort men för alla admins på servern kanske det inte är lika självklart. Det konstiga är att man måste godkänna reglerna TVÅ gånger innan man får spela, först i Motdn och sedan måste man klicka på tangenten "1" innan man får spela på servern, annars blir man kickad. Men folk verkar skita i att läsa reglerna iaf -.- Hälsningar, SlewME Redigerad 15 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts