Bullet Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 2 Frågor: 1) Om man är CT, och har vapnet... kulsprutan(?) B 4, 3, alltså, är det någon skillnad på att ha ljuddämparen på eller ej, förutom att man skjuter tystare? Skotten blir inte lika dödliga, man kan inte skjuta lika långt eller något liknande? 2) Hs är vad? Edit: när jag tänker efter, HeadShot? 1. Rekylen blir lite annorlunda och skotten blir snäppet svagare säger vissa ^^ 2. HETTONSHOT. nej du hade rätt ^_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) O.o http://img401.imageshack.us/img401/451/beffog13nk.th.jpg Redigerad 9 maj, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Bara jag som är lite småless på alla screens på statsen? Helt okej om det vore lite häftigare stats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hmm, har precis fixat steam igen. Kanske kommer in o aimbottar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Bara jag som är lite småless på alla screens på statsen? Helt okej om det vore lite häftigare stats.. Du menar som typ 13-37 eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Du menar som typ 13-37 eller liknande? Näe men typ iaf 35+ - 0(+/-5) ... fast 13-37 går också bra;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 1. Rekylen blir lite annorlunda och skotten blir snäppet svagare säger vissa ^^ 2. HETTONSHOT. nej du hade rätt ^_- Skotten tar mindre med Ljuddämpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Du menar som typ 13-37 eller liknande? Just say my name. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Just say my name. Hm, jovisst, det var dina score. Kanske posta dina scores från andra servrar i den officiella CS-tråden? Denna tråd är till för cs.beffo.se. Redigerad 11 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Okej, helt okej server...bra hitboxar, lite pingsvaj, men inte så ofta... fast ni borde kanske byta admins? folk som har lite rutin i sig, å kan bedömma fusk osv, till skillnad från "Darkhell" och hans äckliga fanboii Offside.... Jag fick först höra att jag fuskade enligt äckelsvinet offside, han säger nu kmr darkhell å bannar dig, wohohoh, (fan).. han kmr in, sen speccar han mig _1_ runda, jag skjuter en kille so sedan tar mig, och dör av min he.. så kmr den dumma frågan "såg du han?" sen kicked and banned, dom hade verkligen nollbevis... som sagt skaffa bättre admins, ta bort min bann, så ska ni se att det blir mycket roligare =) hare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Okej, helt okej server...bra hitboxar, lite pingsvaj, men inte så ofta... fast ni borde kanske byta admins? folk som har lite rutin i sig, å kan bedömma fusk osv, till skillnad från "Darkhell" och hans äckliga fanboii Offside.... Jag fick först höra att jag fuskade enligt äckelsvinet offside, han säger nu kmr darkhell å bannar dig, wohohoh, (fan).. han kmr in, sen speccar han mig _1_ runda, jag skjuter en kille so sedan tar mig, och dör av min he.. så kmr den dumma frågan "såg du han?" sen kicked and banned, dom hade verkligen nollbevis... som sagt skaffa bättre admins, ta bort min bann, så ska ni se att det blir mycket roligare =) hare Hej. Kommer att ta bort din ban och kolla upp detta. Kan jag få ditt steamid? Vill du inte publicera det här så går ett PM bra.. Tack å hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har problem. Fick formatera datorn i helgen. Installerade om cs och när jag addar servern så minns inte steam servern till nästa gång? Vad kan jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Åhhh fan att jag är VAC bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hm, jovisst, det var dina score. Kanske posta dina scores från andra servrar i den officiella CS-tråden? Denna tråd är till för cs.beffo.se. Ärligt talat, ge dig? Det var ju kul att han skrev just dom statsen och jag hade en sån bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Har problem. Fick formatera datorn i helgen. Installerade om cs och när jag addar servern så minns inte steam servern till nästa gång? Vad kan jag göra? När jag ominsallerade mitt CS, så addade jag Beffo direkt. Sen så kunde inte Steam minnas det. Jag addade det flera gånger, och typ efter fjärde gången så satt det fast. Den minns nu alltså. Så det är bara adda den tills den minns. Redigerad 15 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 När jag ominsallerade mitt CS, så addade jag Beffo direkt. Sen så kunde inte Steam minnas det. Jag addade det flera gånger, och typ efter fjärde gången så satt det fast. Den minns nu alltså. Så det är bara adda den tills den minns. Har addat den som f'n. Men jag får väl fortsätta att adda dn tills den minns. Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hoppas att du kan banna denna idiot som bär namnet zoK*. Han kommer in på servern och skriver "alla är noobs jag ska äga alla". Sen efter några minuter då han har skrivit olika förolämpningar till både hans offer och till hans mördare, skriker han i micen att jag ska hålla käften för att jag är en fittnoob. Sen så skriver han noobs och hånar de lite sämres stats. Helst enkelt jävligt otrevlig och drar ner stämningen till en sådan nivå att till och med jag funderade på att skriva något otrevligt tillbaka. Det mest skrattretande var ju ändå kommentaren han fällde till mig: "hall keften noob du har aldrig knullat!". Han påstår att han är 27 år och har barn. Jag vet inte om jag vill tro det då han lät som en kille i tonåran från centrala Stockholm. Hoppas att du kan se detta i loggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Hoppas att du kan banna denna idiot som bär namnet zoK*. Han kommer in på servern och skriver "alla är noobs jag ska äga alla". Sen efter några minuter då han har skrivit olika förolämpningar till både hans offer och till hans mördare, skriker han i micen att jag ska hålla käften för att jag är en fittnoob. Sen så skriver han noobs och hånar de lite sämres stats. Helst enkelt jävligt otrevlig och drar ner stämningen till en sådan nivå att till och med jag funderade på att skriva något otrevligt tillbaka. Det mest skrattretande var ju ändå kommentaren han fällde till mig: "hall keften noob du har aldrig knullat!". Han påstår att han är 27 år och har barn. Jag vet inte om jag vill tro det då han lät som en kille i tonåran från centrala Stockholm. Hoppas att du kan se detta i loggarna. Aigt, jag ska kolla han. Dock skulle det underlätta om du har screen eller något. Edit: Både jag och Cortez kollade honom och han sa "Jag bryr mig inte om nån fjortis har sagt att jag har förolämpat folk", sen var det lite avårt att avgjöra om han till och med fuskar. Han han leava innan jag han göra något, men jag ska kolla honom varenda gång han är inne. Btw vad nickar du när du spelar, kan vara till stor hjälp. Redigerad 22 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Okej, tror inte att han fuskar men enligt min åsikt så bör man inte få stanna på servern om man inte kan bete sig. Heter väldigt olika då jag spelar men senaste gången hette jag habbut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Okej, tror inte att han fuskar men enligt min åsikt så bör man inte få stanna på servern om man inte kan bete sig. Heter väldigt olika då jag spelar men senaste gången hette jag habbut. Ok men ta kontakt med en admin när både *Zok är inne igen så får vi fortsätta kolla han. Och om det händer igen, ta screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts