Jump to content

CsBeffo Gaming

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 543
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jomenvisst.

Det som är bra är att jag bara behöver runt en kvart för att trötta skiten ur mig själv och inte spela igen på ett halvår.

Du måste lära dig spela de :rolleyes:

Du spelar de en gång i halv året? varföR? Jo för att jag måste göra så jag inte vill spela de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste lära dig spela de :rolleyes:

Du spelar de en gång i halv året? varföR? Jo för att jag måste göra så jag inte vill spela de ;)

Jag måste lära mig avinstallera Steam och sälja min CD-key. Det är vad jag måste lära mig.

Jag har som de flesta haft min CS period och vart med i clan och hela skiten. Men, som tur var tröttnade jag till slut. Och mina "skills" gick och dog. Bra det.

Och ja, jag spelar det så jag inte ska vilja spela det igen på ett bra tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In på #cabeza @ quakenet

Min kompis ville snacka med dig, tror du kan ha en plats i cabeza!! :)

Heheh, nej tack det är bra. Sällan jag kör CS. Det skulle t.o.m. gå bättre om jag hade en bättre mus som är hel. Min scroll är paj. Plus att mitt CS fuckar och då är jag sämst för att det är en sak som stör mig när det är förstört. Men tack för erbjudandet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

För er som undrar varför pingen vid vissa tillfällen åker upp till 80-110 så är det för att nätverkskortet i servern är på väg att haverara. Jag kommer att försöka skaffa fram ett nytt nätverkskort så fort jag kan, tillsvidare får ni leva med detta..

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 Frågor:

1) Om man är CT, och har vapnet... kulsprutan(?) B 4, 3, alltså, är det någon skillnad på att ha ljuddämparen på eller ej, förutom att man skjuter tystare? Skotten blir inte lika dödliga, man kan inte skjuta lika långt eller något liknande?

2) Hs är vad?

Edit: när jag tänker efter, HeadShot?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 Frågor:

1) Om man är CT, och har vapnet... kulsprutan(?) B 4, 3, alltså, är det någon skillnad på att ha ljuddämparen på eller ej, förutom att man skjuter tystare? Skotten blir inte lika dödliga, man kan inte skjuta lika långt eller något liknande?

2) Hs är vad?

1. Vissa säger att med ljuddämparen på ska den göra mindre skada, men det kan diskuteras.

2. Och HS är headshot, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 Frågor:

2) Hs är vad?

Har man ljuddämparen på så blir det lite svårare att sikta.. ingen stor skillnad alls.. och lite mindre skada..

och ja, hs är headshot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 Frågor:

2) Hs är vad?

Kollar man så ser man att siktet blir lite större med ljuddämpare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor