-NightHawk- Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Muahah, går bra ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tycker alla på GTAsajten som spelar där ska skriva vad dem heter själv heter jag Duck om jag spelar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Heter CheaToN om ja spelar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 DC pajjade mina skillz.. Nickar Bonnr'o'ta. Var inne en stund nyss. Fy fasen vad jag hatar CS iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 ZcruweN^ eller Kikai brukar jag nicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 DC pajjade mina skillz.. Nickar Bonnr'o'ta. Var inne en stund nyss. Fy fasen vad jag hatar CS iaf. Ändå spelade du om du tycker dåligt om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ändå spelade du om du tycker dåligt om de Jomenvisst. Det som är bra är att jag bara behöver runt en kvart för att trötta skiten ur mig själv och inte spela igen på ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jomenvisst. Det som är bra är att jag bara behöver runt en kvart för att trötta skiten ur mig själv och inte spela igen på ett halvår. Du måste lära dig spela de Du spelar de en gång i halv året? varföR? Jo för att jag måste göra så jag inte vill spela de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Du måste lära dig spela de Du spelar de en gång i halv året? varföR? Jo för att jag måste göra så jag inte vill spela de Jag måste lära mig avinstallera Steam och sälja min CD-key. Det är vad jag måste lära mig. Jag har som de flesta haft min CS period och vart med i clan och hela skiten. Men, som tur var tröttnade jag till slut. Och mina "skills" gick och dog. Bra det. Och ja, jag spelar det så jag inte ska vilja spela det igen på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nu drar jag in då. Ni märker nog vem jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Muahah, går bra ibland! In på #cabeza @ quakenet Min kompis ville snacka med dig, tror du kan ha en plats i cabeza!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 KonkelBaer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Heter xiD^ eller addepladde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 In på #cabeza @ quakenet Min kompis ville snacka med dig, tror du kan ha en plats i cabeza!! Heheh, nej tack det är bra. Sällan jag kör CS. Det skulle t.o.m. gå bättre om jag hade en bättre mus som är hel. Min scroll är paj. Plus att mitt CS fuckar och då är jag sämst för att det är en sak som stör mig när det är förstört. Men tack för erbjudandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Gick rätt bra nyss! http://img238.imageshack.us/img238/7465/cs6yy.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) För er som undrar varför pingen vid vissa tillfällen åker upp till 80-110 så är det för att nätverkskortet i servern är på väg att haverara. Jag kommer att försöka skaffa fram ett nytt nätverkskort så fort jag kan, tillsvidare får ni leva med detta.. Redigerad 7 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) 2 Frågor: 1) Om man är CT, och har vapnet... kulsprutan(?) B 4, 3, alltså, är det någon skillnad på att ha ljuddämparen på eller ej, förutom att man skjuter tystare? Skotten blir inte lika dödliga, man kan inte skjuta lika långt eller något liknande? 2) Hs är vad? Edit: när jag tänker efter, HeadShot? Redigerad 9 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 2 Frågor: 1) Om man är CT, och har vapnet... kulsprutan(?) B 4, 3, alltså, är det någon skillnad på att ha ljuddämparen på eller ej, förutom att man skjuter tystare? Skotten blir inte lika dödliga, man kan inte skjuta lika långt eller något liknande? 2) Hs är vad? Edit: när jag tänker efter, HeadShot? 1. Vissa säger att med ljuddämparen på ska den göra mindre skada, men det kan diskuteras. 2. Och HS är headshot, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 2 Frågor: 1) Om man är CT, och har vapnet... kulsprutan(?) B 4, 3, alltså, är det någon skillnad på att ha ljuddämparen på eller ej, förutom att man skjuter tystare? Skotten blir inte lika dödliga, man kan inte skjuta lika långt eller något liknande? 2) Hs är vad? Edit: när jag tänker efter, HeadShot? Har man ljuddämparen på så blir det lite svårare att sikta.. ingen stor skillnad alls.. och lite mindre skada.. och ja, hs är headshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 2 Frågor: 1) Om man är CT, och har vapnet... kulsprutan(?) B 4, 3, alltså, är det någon skillnad på att ha ljuddämparen på eller ej, förutom att man skjuter tystare? Skotten blir inte lika dödliga, man kan inte skjuta lika långt eller något liknande? 2) Hs är vad? Edit: när jag tänker efter, HeadShot? Kollar man så ser man att siktet blir lite större med ljuddämpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts