Martin-123 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Kom in och spela någon då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nu söker jag en eller flera som skulle kunna tänka sig att driva en till cs.beffo-server. Mitt mål är att starta upp eller stort eller ett litet cs-servernätverk. - Du ska ha en server som klarar av 14 spelare eller mer. (10Mbit upp och ner eller högre) - VAC2 och HLguard samt High ping kicker installerade. - Servern ska heta "cs.beffo.se - namn på staden du bor i". Vi har att tillgå; Administratörer. Steambans team. Hemsida ink. forum. http://cs2.beffo.se Du kan kontakta mig via msn, mail eller PM här på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har inte spelat på ett tag. Vågar inte, vill ju inte förstöra mina stats. Låg på 17:e plats när jag leftade sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har inte spelat på ett tag. Vågar inte, vill ju inte förstöra mina stats. Låg på 17:e plats när jag leftade sist. Haha, så kan man också göra. Ligger alltid sist av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Haha, så kan man också göra. Ligger alltid sist av någon anledning Jag med. Ju mer man spelar desto mer sjunker man. Låg fyra från sistaplatsen förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Någon från gtasajten som kan komma in nu? Har lust och spela med er, kom in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Någon från gtasajten som kan komma in nu? Har lust och spela med er, kom in! Lite senare, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Lite senare, kanske. Kanske jag ochså om jag inte spelar Css. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nu grabbar, kom in så ska jag äga er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Någon som vill lira? Har lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) BVABABABA! jga rä flul sne jga fsetsade mde P-C! Redigerad 2 maj, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Damn då.. Kan ej ansluta.. Vi är ett gäng killar som sharar på steam accet, så har någon jävel fuskat... Och med det så kan jag ej komma in på servern :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Damn då.. Kan ej ansluta.. Vi är ett gäng killar som sharar på steam accet, så har någon jävel fuskat... Och med det så kan jag ej komma in på servern :'( Steambans bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Damn då.. Kan ej ansluta.. Vi är ett gäng killar som sharar på steam accet, så har någon jävel fuskat... Och med det så kan jag ej komma in på servern :'( Köp spelet själv istället, det är så billigt ändå. Jag köpte Counter-Strike Anthology för 149:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Köp spelet själv istället, det är så billigt ändå. Jag köpte Counter-Strike Anthology för 149:- Ja, sedan kanske vissa får gå tillbaka med spelet för att man köper ett med en använd cd-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ja, sedan kanske vissa får gå tillbaka med spelet för att man köper ett med en använd cd-key. Psscsht! Jag hade extrem otur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Psscsht! Jag hade extrem otur! Nej du! Du valde ut den med flit för att därefter ha en anledning till att åka till spelaffären igen. Redigerad 3 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nej du! Du valde ut den med flit för att därefter ha en anledning till att åka till spelaffären igen. Den ligger i Nordstan, Göteborg. Det är 45 minuter dit och 45 minuter tillbaka, och så måste jag gå från bussen hem. Varför i hela friden skulle jag vilja göra det en extra gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Den ligger i Nordstan, Göteborg. Det är 45 minuter dit och 45 minuter tillbaka, och så måste jag gå från bussen hem. Varför i hela friden skulle jag vilja göra det en extra gång? För att du är onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ibland går det bra och ibland dåligt. Det blåa ni ser är inte fusk. Det är admins spec esp och fungerar endast när man är död eller speccar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts