Jump to content

CsBeffo Gaming

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 543
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var det inte du som postade ett screenshot när du fuskade på aim_akcolt? :rolleyes:.. Så du behöver inte fråga

Ja, då är det ju klart som fan man blir bannad. Fallet avslutat.

Nej tack, vi vill inte ha mygots på servern. Kom nu inte med dina mygot homies och attackera den för ni åker ut fortare än vad ni kom in!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan .

Beffo.se har satt upp en counter strike server för alla svenska counter strike-spelare. Vi spela endast normala banor och inga konstiga banor, kan hända att vi lägger till fy_iceworld och liknande vid ett annat skede.

Servern är skyddad med VAC1 för att stoppa fuskare. Alla fuskare som smiter förbi kan rapporteras till sebbe@beffo.se.

Varför jag valde att göra detta var för att jag efter två års paus från CS fick för mig att börja lira det igen - riktigt kul happy.gif .

Adressen till servern är cs.beffo.se:27015

För tillfället så kan det hända att du har hög ping(70-90) pga. störningar i vårat servernätverk. Detta är förhoppningsvis fixat inom en snar framtid.

Om du inte gillar CS eller har något viktigt att skriva i tråden så uppskattar jag om alla dryga och omogna kommentarer slopas. Tack för ordet och lycka till.

Borde du inte skrivit detta i den klistrade cs-topicen?

Redigerad av Deltanator
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde du inte skrivit detta i den klistrade cs-topicen?

Ska du göra allt för att sabba nu? -_-

Det är så ni mygots arbetar, gör allt för att sabba för andra. Vad är det för liv egentligen?

Som du ser är det 12 sidor i denna tråd och den klistrade cs-tråden skulle bli ganska nerspammad då. Så nope, det skulle jag inte.

@Bullet, Han börjar bli roliga :(

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor