the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Okej, förlåt för att jag hade fel! Du har självklart rätt med din generalisering. Förlåt. Du har rätt. Du har alltid rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Okej, förlåt för att jag hade fel! Du har självklart rätt med din generalisering. Förlåt. Du har rätt. Du har alltid rätt. Bra att du erkänner.. nu ska jag dra hejjjjjjjjjjjja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Hej. Nu kan du rösta för eller emot AWP. Du kan rösta via följande länk (Registering krävs), http://cs2.beffo.se/forum/viewtopic.php?t=8 Eran röst gäller! Jag accepterar om JA vinner. Redigerad 16 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hej. Nu kan du rösta för eller emot AWP. Du kan rösta via följande länk (Registering krävs), http://cs2.beffo.se/forum/viewtopic.php?t=8 Eran röst gäller! Jag accepterar om JA vinner. SlewME: Orkar faktiskt inte gå in och rsta på Nej, men om du vill kan du väll lägga till en röst på Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 JAEGARN, hur har allas våran AWP-nisse, en av dom bästa CS-spelarna fått sina skills om han inte övar med AWP? Är inte vilden bättre med AWP ? var nån som sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hmm, varför är jag bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hmm, varför är jag bannad? Är du det? Ta det i detta forum. http://cs2.beffo.se/forum/viewforum.php?f=3 Alla admins kollar inte på GTAsajten vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hmm, varför är jag bannad? Var det inte du som postade ett screenshot när du fuskade på aim_akcolt? .. Så du behöver inte fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Var det inte du som postade ett screenshot när du fuskade på aim_akcolt? .. Så du behöver inte fråga Ja, då är det ju klart som fan man blir bannad. Fallet avslutat. Nej tack, vi vill inte ha mygots på servern. Kom nu inte med dina mygot homies och attackera den för ni åker ut fortare än vad ni kom in! Redigerad 16 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Okej tack, vill ändå inte spela på din äckliga 10mbitserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Okej tack, vill ändå inte spela på din äckliga 10mbitserver. Får jag slicka i ditt öra?.. aldrig smakat cheater saft ngn gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Får jag slicka i ditt öra?.. aldrig smakat cheater saft ngn gång Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Okej tack, vill ändå inte spela på din äckliga 10mbitserver. Först vill du hävla bannen, och nu vägrar du spela på hans äckliga server. Hade högre tankar om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Först vill du hävla bannen, och nu vägrar du spela på hans äckliga server. Hade högre tankar om dig Haha, småbarn blir sådär när de inte får som dem vill vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Hejsan . Beffo.se har satt upp en counter strike server för alla svenska counter strike-spelare. Vi spela endast normala banor och inga konstiga banor, kan hända att vi lägger till fy_iceworld och liknande vid ett annat skede. Servern är skyddad med VAC1 för att stoppa fuskare. Alla fuskare som smiter förbi kan rapporteras till sebbe@beffo.se. Varför jag valde att göra detta var för att jag efter två års paus från CS fick för mig att börja lira det igen - riktigt kul happy.gif . Adressen till servern är cs.beffo.se:27015 För tillfället så kan det hända att du har hög ping(70-90) pga. störningar i vårat servernätverk. Detta är förhoppningsvis fixat inom en snar framtid. Om du inte gillar CS eller har något viktigt att skriva i tråden så uppskattar jag om alla dryga och omogna kommentarer slopas. Tack för ordet och lycka till. Borde du inte skrivit detta i den klistrade cs-topicen? Redigerad 17 april, 2006 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Borde du inte skrivit detta i den klistrade cs-topicen? Hahahahaha naaaw. Lille bubben. Jag vet att du har problem för att du vill vara skillad som dom andra barnen =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Borde du inte skrivit detta i den klistrade cs-topicen? Ska du göra allt för att sabba nu? Det är så ni mygots arbetar, gör allt för att sabba för andra. Vad är det för liv egentligen? Som du ser är det 12 sidor i denna tråd och den klistrade cs-tråden skulle bli ganska nerspammad då. Så nope, det skulle jag inte. @Bullet, Han börjar bli roliga Redigerad 17 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det är så ni mygots arbetar, gör allt för att sabba för andra. Vad är det för liv egentligen? Det är ett väldigt ondskefullt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det är ett väldigt ondskefullt liv Man måste ju haft en tragisk barndom eller ha ett tragiskt liv för att orka sabba för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Borde du inte skrivit detta i den klistrade cs-topicen? Nerd. Redigerad 17 april, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts