Drewek Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kanske kmr in nån gång o blir ägd av er ! Fråga1:Vilka banor brukar ni köra? 2:Har ni restricta* nått vapen? 3:Är det många dryga tyskar på serven eller fransmän? 4:Kör ni d2_long ? 1.de_ typ 2:cs_ banor 2. awp 3.nej 4.nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Skulle du inte vilja starta en source server? Snälla söta SlewMe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Skulle du inte vilja starta en source server? Snälla söta SlewMe? NEIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 NEIN! Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) 1.de_ typ 2:cs_ banor 2. awp 3.nej 4.nej Rättelse. Vi kör 4 de_-banor och ensast två st cs_-banor. de_dust, de_dust2, cs_assault, de_aztec, cs_italy och de_nuke. AWP och Autosniper är avstängda då de förstör hela spelet. Jag tänker inte sätta upp någon Source server då jag inte har source eller tänker införskaffa! Redigerad 15 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Rättelse. Vi kör 4 de_-banor och ensast två st cs_-banor. de_dust, de_dust2, cs_assault, de_aztec, cs_italy och de_nuke. AWP och Autosniper är avstängda då de förstör hela spelet. Jag tänker inte sätta upp någon Source server då jag inte har source eller tänker införskaffa! AWP Förstör inte spelet ffs. det är ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Rättelse. Vi kör 4 de_-banor och ensast två st cs_-banor. de_dust, de_dust2, cs_assault, de_aztec, cs_italy och de_nuke. AWP och Autosniper är avstängda då de förstör hela spelet. Jag tänker inte sätta upp någon Source server då jag inte har source eller tänker införskaffa! +de_inferno =) AWP tycker jag att man borde få ha. Men det funkar ju utan så =) Source suger så nej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tycker det är bra utan AWP ibland. Små awpnötare som tror dom är walle och springer omkiring med AWP hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tycker det är bra utan AWP ibland. Små awpnötare som tror dom är walle och springer omkiring med AWP hela tiden. Och så finns det dom som kan spela med AWP också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Tycker det är bra utan AWP ibland. Små awpnötare som tror dom är walle och springer omkiring med AWP hela tiden. JAEGARN, hur har allas våran AWP-nisse, en av dom bästa CS-spelarna fått sina skills om han inte övar med AWP? Redigerad 16 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 JAEGARN, hur har allas våran AWP-nisse, en av dom bästa CS-spelarna fått sina skills om han inte övar med AWP? JAEGARN är inte så jävla bra. Visst, om man vill öva kan man köra på andra servrar eller mot bots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 JAEGARN är inte så jävla bra. Visst, om man vill öva kan man köra på andra servrar eller mot bots. Jo, han är så jävla bra som folk inte tror. Har du hört talas om skills som vissa mongolider inte ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jo, han är så jävla bra som folk inte tror. Har du hört talas om skills som vissa mongolider inte ser? Nej, han är inte så jävla bra. Jag och min klan har möts hans klan för ett tag sen. Om han fortfarande spelar med dom vet jag inte. Vi vann iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) JAEGARN är inte så jävla bra. Visst, om man vill öva kan man köra på andra servrar eller mot bots. HAHA, nejdå. Han är inte så bra. Han suger, eller hur? Du är väl bättre förmodar jag? Om man vill öva så spelar 1.) PCWs med AWP, 2.) På bra servrar med bra ping och bra spelare (Dvs beffo.) Men nu är det så att man inte får ha den där, och det accepterar jag. Köper antingen AK47:an, eller Colt. Scout ibland med. Den är exakt som AWPn, bara att den tar mindre dmg. Och skulle du se mig köra med AWP någon gång skulle du INTE kalla mig dålig. Kå? @Du & din clan: Spelade dom seriöst då tror du? Är du 100% säker på att det var han ni spelade mot? Jag spelade i en invitecup med min gamla clan, och då var JAEGARN med. Han körde bara AWP typ, och ja, han tog oss. T.om mig haha. BTW, vad hette klanen han spelade med då? Redigerad 16 april, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Nej, han är inte så jävla bra. Jag och min klan har möts hans klan för ett tag sen. Om han fortfarande spelar med dom vet jag inte. Vi vann iaf. Ja, ett tag sen, då har han väl blivit bättre? Är ni bättre än huntrs klan när ni vinner en gång? Jag såg en film där HeaToN blev dödad, är "dödaren" bättre än HeaToN då? Som tillägg blev han dödad en gång. Redigerad 16 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 HAHA, nejdå. Han är inte så bra. Han suger, eller hur? Du är väl bättre förmodar jag? Om man vill öva så spelar 1.) PCWs med AWP, 2.) På bra servrar med bra ping och bra spelare (Dvs beffo.) Men nu är det så att man inte får ha den där, och det accepterar jag. Köper antingen AK47:an, eller Colt. Scout ibland med. Den är exakt som AWPn, bara att den tar mindre dmg. Och skulle du se mig köra med AWP någon gång skulle du INTE kalla mig dålig. Kå? @Du & din clan: Spelade dom seriöst då tror du? Är du 100% säker på att det var han ni spelade mot? Jag spelade i en invitecup med min gamla clan, och då var JAEGARN med. Han körde bara AWP typ, och ja, han tog oss. T.om mig haha. BTW, vad hette klanen han spelade med då? Nej, jag är verkligen inte bättre än JAEGARN. Okej, jag lovar att tycka du är bra med AWP. Det var tag sen jag spelade mot dom, det var på R60. Dom vart iaf sura som fan då vi vann. Kommer inte ihåg vad dom hetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Nej, jag är verkligen inte bättre än JAEGARN. Okej, jag lovar att tycka du är bra med AWP. Det var tag sen jag spelade mot dom, det var på R60. Dom vart iaf sura som fan då vi vann. Kommer inte ihåg vad dom hetta Klol. Tack! Okej.. Jag tror då inte att ett topplag med toppspelare blir sur pga en förlorad match. Ne, men det är lugnt. Jag tror dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Men herregud... awp. Det är 1 skott i stort sätt var du än träffar. Kommer 3 pers springande på en raksträcka och möter 1 pers med awp är de så gott som köttade. Med "sätt in följande vapen" krävs det ju ett par skott eller 1 i huvudet för att du ska dö. Det är mer skillz än att stå 500 m ifrån, zooma in och dra ett skot i armen så dör snubben. Nu är ju även pumpen ett skott. Men då måste du vara riktigt nära. Alltså om man har shotgun så måste man egentlgen överraska sin motståndare för att det ska vara 1 skott. Ett annat vapen jag också tycker är fegt är machine gun. Det är ju bara att spraya för fullt. Man behöver ju nästan aldrig ladda om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Klol. Tack! Okej.. Jag tror då inte att ett topplag med toppspelare blir sur pga en förlorad match. Ne, men det är lugnt. Jag tror dig. Var nog inte att dom förlorade matchen, utan att dom förlorade mot ett lag som var sämre än dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Men herregud... awp. Det är 1 skott i stort sätt var du än träffar. Kommer 3 pers springande på en raksträcka och möter 1 pers med awp är de så gott som köttade. Med "sätt in följande vapen" krävs det ju ett par skott eller 1 i huvudet för att du ska dö. Det är mer skillz än att stå 500 m ifrån, zooma in och dra ett skot i armen så dör snubben. Nu är ju även pumpen ett skott. Men då måste du vara riktigt nära. Alltså om man har shotgun så måste man egentlgen överraska sin motståndare för att det ska vara 1 skott. Ett annat vapen jag också tycker är fegt är machine gun. Det är ju bara att spraya för fullt. Man behöver ju nästan aldrig ladda om. Sätt dig in i detta scenario: Du går grop, 5 st cts kommer rushande där på lången med colt i högsta hugg. Tror du man dödar alla 5 om man har AWP & dom är 'dugliga?' Nej, du får max död på 1 med AWP, sen kanske 1-2 med deagle. Sen är du död. Felet alla gör när dom möter en AWP:are, t.om jag, är att dom stannar upp. Springer du & hoppar så missar man. Tro mig. Sen med AK47:an, ett skott i bröstet tar runt 50 dmg. Så två skott med AK47:an är man död. Det är väl också fuskigt? Man står inte heller alltid 500m ifrån någon när man har AWP. Tänk dig in i B, då lär du ha reflexer (och tur ). Visst, det finns n00bs, och då menar jag NOOBS, som köper AWP, bara för att få frags. Men på en PCW, och du får 5700$, klart som korvspad du köper AWPn, inte nån colt/AK47:an. Machine gun är effektiv vid B, hehe. Sätter man sig bara och sprayar, och dom dör. _________________________________________________________________ SlewME, jag tycker du borde ta en röstning om folk vill ha AWP, eller inte, på beffo. För du kan inte bestämma över hur vi vill ha det. Om det är en public så är den free for all, dvs, alla får va på den. n. Om alla skulle börja köra med para skulle du bannlysa den med då? Som du gjorde med autosnipern? Tack för mig, btw rabarben, skicka din MSN i pm till mig så addar jag dig. kå? @the-copy: Man blir inte sur om man förlorar mot ett lag man är bättre än. Man börjar asgarva och fråga hurfan dom lyckades vinna över en. Redigerad 16 april, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts