SlewME Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hejsan . Beffo.se har satt upp en counter strike server för alla svenska counter strike-spelare. Vi spela endast normala banor och inga konstiga banor, kan hända att vi lägger till fy_iceworld och liknande vid ett annat skede. Servern är skyddad med VAC1 för att stoppa fuskare. Alla fuskare som smiter förbi kan rapporteras till sebbe@beffo.se. Varför jag valde att göra detta var för att jag efter två års paus från CS fick för mig att börja lira det igen - riktigt kul . Adressen till servern är cs.beffo.se:27015 För tillfället så kan det hända att du har hög ping(70-90) pga. störningar i vårat servernätverk. Detta är förhoppningsvis fixat inom en snar framtid. Om du inte gillar CS eller har något viktigt att skriva i tråden så uppskattar jag om alla dryga och omogna kommentarer slopas. Tack för ordet och lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hejsan . Beffo.se har satt upp en counter strike server för alla svenska counter strike-spelare. Vi spela endast normala banor och inga konstiga banor, kan hända att vi lägger till fy_iceworld och liknande vid ett annat skede. Servern är skyddad med VAC1 för att stoppa fuskare. Alla fuskare som smiter förbi kan rapporteras till sebbe@beffo.se. Varför jag valde att göra detta var för att jag efter två års paus från CS fick för mig att börja lira det igen - riktigt kul . Adressen till servern är cs.beffo.se:27015 För tillfället så kan det hända att du har hög ping(70-90) pga. störningar i vårat servernätverk. Detta är förhoppningsvis fixat inom en snar framtid. Om du inte gillar CS eller har något viktigt att skriva i tråden så uppskattar jag om alla dryga och omogna kommentarer slopas. Tack för ordet och lycka till. Sebbe.. Skicka pm med din MSN. Vill prata om detta privat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Kommer in.. men du borde skriva i den klistrade Cs tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Så sviker du mig bara för att du fick tag på ditt konto nu måste jag ragga upp brorsans konto nångång så jag kan vara med lira... och akta dig för mina hs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Kommer in.. men du borde skriva i den klistrade Cs tråden Visste ej att det fanns en sådan, hänger aldrig i detta forum. Ber om ursäkt. @KalleR, Det var bar lotto dem gångera. Frös lite om händerna när jag tänker efter också. Nej men för att vara lite seriös, du var grym den andra omgången på Dust2. Redigerad 16 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Kul, kanske tittat in nån gång om jag får för mig att lira 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Visste ej att det fanns en sådan, hänger aldrig i detta forum. Ber om ursäkt. @KalleR, Det var bar lotto dem gångera. Frös lite om händerna när jag tänker efter också. Nej men för att vara lite seriös, du var grym den andra omgången på Dust2. Hehe mm gick rätt bra där... men det gick åt helvete första omgången, och då spelade du jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Lägg upp en CS:S server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 So smooth, so smooth!' Bra server men ha längre time per map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) http://m0rfin.tehguy.net/woottt.png Jevla cp IPB.. Kan inte visa PNG ;( Redigerad 16 mars, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 So smooth, so smooth!' Bra server men ha längre time per map. Ökat till 40 istället för 20. Btw, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ett tips är att lägga till rank system. Dvs när man skriver /rank eller /top15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Äg server. Allt som fattas är AMXMODX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Kan du inte lägga till Css? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Kan du inte lägga till Css? 'Lägga till' Är väl en förbaskad stor skillnad mellan 1.6 och CSS :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hälsar nog på senare idag... Även om jag är rätt kass på 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Nu så kommer jag att gå in och lira. Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Bajs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Bajs... Crackat eller ocrackat ? Kommer att ta en titt på AMXmod nu. Redigerad 17 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Aff.. Bara för det är en GTAsajten server(okej, kanske inte. men många gta'are) så blir jag tvungen att komma in och bli smekt lite. Kan ju inte låta mitt steam account ligga och ruttna. Dock så har jag ju fått tag i det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts