Don Salvatore Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Någon som vet hur vida man kan ta upp en cigarett och röka den när som helst i spelet? Vore kul! Om inte, någon som känner till en sådan modd. [ja, jag vet… dum ide egentligen, men eftersom man nu ändå röker i visa scener så.] Föresten, någon som håller med om att alla interiors, eller banorna som man ibland besöker under uppdragen borde vara upplåsta även under exempelvis free ride? Jo jag vet, modden finns och heter freevisit_mod_11, eller City Bars modd, som förövrigt är två mycket bra moddar, den första låser upp dem stora banorna (med väntetider) och den andra låser upp alla caféer, samt lägger även till några. Tillsammans skulle de kanske vara kul? Också borde man kunna spara spelet var som helst! Sympati? http://mafiascene.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 .. Sympati? Fel ordval? Eller? Vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Salvatore Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 .. Sympati? Fel ordval? Eller? Vad vet jag? Orka, kom igen, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Du har suttit för mycket vid datorn Ut å rör på dig så kanske du orkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts