rabarben Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jo det är så här att på senaste tiden har mitt windows media player börjat försvinna utanför skärmen. Det funkar och lyssna men man måste "fiska" utanför skärmen för att hitta den igen och dra in den på skärmen... skulle någon snel hest vilja hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Testa installera om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Testa installera om? Ja... faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nåt fel på datorhjälpstråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Kontsigt...återställer den sig inte när man startar om media player... Jag har då aldrig varit med om nåt liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Visste inte att det fanns folk som använde WMP längre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 @mr tobbe WMP e faktiskt jätte bra! tex till att rippa en CD-skiva till mp3! @rabarben Undrar vad det kan vara att WMP försvinner utanför skärmen! Vilken WMP har du? tian? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) @mr tobbe WMP e faktiskt jätte bra! tex till att rippa en CD-skiva till mp3! @rabarben Undrar vad det kan vara att WMP försvinner utanför skärmen! Vilken WMP har du? tian? Jag vet ej... var kan man kolla det R2D2: Nej men ens frågor försvinner snabbt i den tråden... Redigerad 17 mars, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 R2D2: Nej men ens frågor försvinner snabbt i den tråden... Och? Lika regler för alla förstår du väl.... Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts